Українська мова
(5 травня)Тема: "Побудова речень з однорідними членами , вираженими прислівниками."
1)Пригадайте , яка частина мови називається прислівником та пограйте у гру" Спіймай прислівник"
Пригадайте!
(7 травня)Тема: "Спостереження за роллю прислівників у тексті."
1)Пригадайте , що ви вже знаєте про прислівник та виконайте усно завдання подані нижче.
2) Перегляньте відео до теми нашого уроку.
3) Попрацюємо разом та розглянемо впр.405Вправа 405 (Як?) солодко, (як?) щиро, (як?) тихо,(як?) зоряно, (як?) легко, (як?) швидко, (коли?) невдовзі, (де?) ліворуч,(де?) праворуч, (де?) спереду. Ліворуч та праворуч дороги ростуть високі клени.
4) Виконай вправу 407 та надсилай фотографії виконаної роботи на мій номер Вайбер.
(26 квітня)Тема: "Прислівники , близькі і протилежні за значенням."
1)Пригадайте яка частина мови називається прислівником, та які граматичні властивості їй притаманні.
Посилання на відео до уроку
3) Давайте пригадаємо які слова називають синонімами, а які антонімами.
Синоніми — це слова, що звучать по-різному, але мають спільне основне лексичне значення.Антоніми – слова з протилежними значеннями.
4) Попрацюємо разом та розглянемо впр.391(прочитайте загадки та відгадайте їх).Знайдіть прислівники антоніми у кожній загадці.
Вправа 391
1.Удень у небі гуляє, а ввечері на землю сідає.(Сонечко) 2.Улітку одягається , а взимку одежі цурається.(Дерево) 3.Хто це літає, що зверху чорне суконце, а знизу біле полотенце?(Ластівка)
4) Виконайте завдання тестової роботи " Прислівник " до 15 години. Тестова робота буде розміщена в цей день після 13 години (28 квітня) Тема." Поширення речень (тексту) прислівниками" .
1)Пригадайте як пишуться та утворюються прислівники, попрацюйте усно.
4) Попрацюємо разом та розглянемо впр.396 (Прочитайте прислівники. Згрупуйте прислівники за питаннями.)
(30 квітня)Тема:"Перевірка орфографічної та пунктуаційної грамотності .Контрольна робота"Списування".
1)Сьогодні ми напишемо контрольне списування. Для його правильного написання уважно перегляньте зразок початку.Писати списування ми будемо на окремому подвійному аркуші у лінію.
Тридцяте кітня
Списування
Пора підсніжників
Найсвітліше у листяному лісі
буває ранньої весни. Під сонячним промінням швидко збільшуються чорні круги
талої землі навколо дерев. На очах
з’їдає останні кучугури снігу південний теплий вітерець. Задзюрчали по вибалках
струмочки
Ґрунт ще не просох, а над землею, вкритою торішнім листям, вже піднялися
ранні квіти.
Розкрилися
грона пролісків, схожих на небесну блакить. Поодинці визирнули підсніжники. Між
зеленими листочками загорілися жовтенькі зірочки гусячої цибульки.
Світло і тепло розбивають панцир на бруньках.
Вже недалеко той час, коли оксамитовим серпанком вкриються розлогі крони кленів,
лип, берез і затінять нижній ярус лісу.
(9 квітня)Тема: "Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання письмового висловлювання про ситуацію з життя класу"
Загадка
2)Розгляньте малюнки на ст.140 у підручнику.3)Перегляньте відео -урок.
4)Пригадайте один з випадків із свого життя , чи життя нашого класу та напишить невеличку розповідь ( 6-8 речень)
Кожна розповідь має свою структуру: зачин, основну частину та кінцівку.У зачині ві можете використовувати такі слова:якось, одного разу, стався випадок, це трапилося...В основній частині: та ось, згодом, у той самий час, раптом, несподівано, наступного дня.В кінцівці : так закінчилася, ось така історія, я зробив (зробила) висновок, я прийняв(прийняла) рішення.
(12 квітня)Тема: "Побудова речень із дієсловами теперішнього та майбутнього часу."
1)Пригадай як пишеться частка (не) з дієсловами, попрацюй усно за зразком.
2) Переглянь відео до теми нашого уроку.Посилання на відео до уроку.
3) Попрацюємо разом та розглянемо впр.349(прочитайте текст вправи), але спочатку:
Давайте пригадаємо!Теперішній час - це дія , що відбувається зараз (мию, говоримо, читаємо, пишуть)Майбутній час - це дія яка ще не настала,а тільки відбудеться колись( буду стрибати, напишу, подумаю) Вправа 349
На узліссі горять ( теп., 3 - тя, мн. ), палають ( теп., 3 - тя, мн. ), аж світяться ( теп., 3 - тя, мн. ) своїм якимось казковим світлом незліченні квіти іван - чаю, найцікавішої тайгової рослини.
Росте ( теп., 3 - тя, одн. ) іван - чай великими купинами, займає ( теп., 3 - тя, одн. ) великі галявини. Особливо любить ( теп., 3 - тя, одн. ) обгорілі місця. Скільки - то бджоли з нього меду наносять ( майб., 3 - тя, мн. )
4) Вивчить правило ст.154 напам'ять.
5) Виконайте вправу 350.Підкресліть дієслова, в дужках біля дієслів визначте їх час , число й особу. Виділені дієслова запишіть нижче та поставте їх в 3-й особі множини.Зразок: посієш- посіють. Надсилайте фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.
(14 квітня)Тема: "Дієслова на -ся. Узагальнення з теми "Дієслово."
1)Пригадайте яка частина мови називається дієсловом та пограйте у гру "Спіймай дієслово".
3)Пригадайте за якими часами змінюються дієслова.
4) Розгляньте правило ст.162 Дієслова на -ся виражають дію, спрямовану на самого виконавця(на самого себе).Наприклад: миюся(мию себе),роздягаюся(раздягаю себе)5) Попрацюємо разом та розглянемо впр.371. Вправа 371Умиваюся(умиваю себе) (як?) часто.Збираюся(збираю себе) (з ким?) з друзями.Одягаюся(одягаю себе) (як?) швидко.Взуваюся(взуваю себе)(як?) повільно.6) Виконай вправу 373 та надсилай фотографії виконаної роботи на мій номер Вайбер.
(16 квітня)Тема:"Оцінювання мовних знань і умінь.Мовна тема"Дієслово"
1.
Дієслово відповідає на питання: (1б)
а) Хто? Що?;
б) Який? Яка? Яке?;
в) Що робить? Що зробить? Що буде робити?.
2.
Укажи групу слів, яка складається тільки з дієслів неозначеної форми: (1б)
а) працюють, дружать, знають;
б) працювати, дружити, знати;
в) працювали, дружили, знали.
3. Дієслово найчастіше в реченні пов’язане … (1б)
а) з
числівником; б ) з прикметником ; в) з іменником.
4. В
якому часі можна визначити рід? (1б)
а) минулому; б)
теперішньому; в) майбутньому
5. Постав
дієслова в усі можливі форми майбутнього часу (2б)
Стрибає -
_________ гріє - __________
6. Від
поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова: (1,5б)
Малюнок - _______________
зустріч - __________________
дружба - __________________
7.
Постав дієслова в 3 особу однини:
(1,5б)
Косити - ___________________
збирати - __________________
ловити - ___________________
8.
Зміни текст так, щоб події відбувалися в теперішньому часі. Запиши оновлений текст. (3 б)
Весна
співала навкруги, бриніла ніжним вітерцем. Усе в лісі раділо, а береза плакала.
Берези, з яких брали багато соку, засохли і швидко загинули.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
(19 квітня)Тема: "Поняття про прислівник як частину мови."
Назва цієї частини мови має той же корінь, що й іменник слово, префікс — в слова прийменник, а суфікс — що в словах іменник, прийменник, займенник.
3) Вивчить правило ст.166 напам'ять.4) Попрацюємо разом та розглянемо впр.379.Вправа 379 Роби (як?) сміло, підводитися (як?) рано, зробити (коли?) завтра, зробити ( коли?) сьогодні, знайде (де?) всюди, заробиш (як?) гірко, з'їси (як?) солодко, жити (як?) добре, жити (де?) скрізь.5) Виконайте впр.378 ст.166, надсилайте фотографію роботи на мій номер Вайбер.
(21 квітня)Тема: "Незмінюванність - основна граматична ознака прислівників."
1)Пригадайте яка частина мови називається прислівником .
2) Переглянь відео до теми нашого уроку.Посилання на відео до уроку.
Запам'ятайте !
3) Вивчить правило ст.169 напам'ять.4) Попрацюємо разом та розглянемо впр.384.Вправа 384 Світить (як?) яскраво, сліпуче, ясно.Світить (де?) високо, низько, ліворуч. Ходить (як?) легенько, тихо, повільно. Почулося (звідки?) ззаду, зверху, угорі. Росте(де?) вдалині,поблизу, скрізь. Співає(як?) радісно, сумно, тихо.
5) Виконайте впр.388 ст.171 за зразком.Зразок: 1.Одна нога тут, друга там (швидко).Надсилайте фотографію роботи на мій номер Вайбер.
(23 квітня)Тема: "Вибірковий переказ тексту" В гостях у весни."
1)Сьогодні ми напишемо вибірковий переказ про чудову пору року, а яку ви дізнаєтесь відгадавши загадку.Загадка
Пасовища, ліс і поле.
Мчать струмочки до ріки,
Ліплять гнізда ластівки, І в сороки новина,
— Облетіла всіх вона,
Сповіщаючи: — …(Весна)
Посилання на відео.
3)Напишіть вибірковий переказ тексту "В гостях у весни" використовуйте слова підказки написані у відео, та надішліть на мій номер Вайбер. Ця робота буде обов'язково оцінена.
(29 березня)Тема: "Часи дієслова"
1)Пригадайте яка частина мови називається дієсловом та пограйте у гру "Так чи ні".
Посилання на відео до уроку.
3)Розгляньте таблицю вправи 328 ст.144.
4) Вивчить правило ст.145 напам'ять.5) Попрацюємо разом та розглянемо впр.330. Давайте пригадаємо!Минулий час - це дія , що відбувалася колись( писав, читала, говорило, малювала)Теперішній час - це дія що відбувається зараз( розмовляю, читаю, мию, знімаю)Майбутній час - це дія яка ще не настала,а тільки відбудеться колись( буду спати, намалюю, подумаю) Вправа 330Неозначена форма: сидіти, лікувати, називатиМинулий час Теперішній час Майбутній чассидів сиджу буду сидітилікував лікую полікуюназивала називаю назву6) Виконайте другий абзац впр.329 ст.145.Підкресліть дієслова,визначтеїх час і число, та надсилайте фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.
4) Вивчить правило ст.145 напам'ять.
(31 березня)Тема: "Змінювання дієслів за часами.Минулий час."
Посилання на відео до уроку.
4) Вивчить правило ст.146 та 147 напам'ять.5) Попрацюємо разом та розглянемо впр.334.
Давайте пригадаємо!Минулий час - це дія , що відбувалася колись( писав, читала, говорило, малювала).Дієслова минулого часу змінюються за числами( однина та множина), за родами (ж.р., ч.р., с.р.).Утворюються вони за допомогою суфіксів -л-, -в. Наприклад:написав, написала, написало. Вправа 334Говорити(н.ф.) я, ти, він - говорив, вона- говорила, воно- говорило, вони- говорили. Радіти(н.ф.) я, ти , він -радів, вона - раділа, воно- раділо, вони - раділи.
6) Виконайте впр.335 ст.147, та надсилайте фотографію виконаної роботи на мій номер Вайбер.
(2 квітня)Тема: "Змінювання дієслів за часами.Теперішній час."
1)Пригадай за якими часами змінюються дієслова розглянувши таблицю подану нижче.
Посилання на відео до теми уроку.
3) Розгляньте таблицю вправи 337 ст.148. 4) Вивчить правило ст.148 напам'ять.5) Попрацюємо разом та розглянемо впр.338.
Давайте пригадаємо!Теперішній час - це дія , що відбувається зараз (кажу,ліплю, читаємо, пишуть) Вправа 338 (Він)ходить, робить, носить: 3-тя особа, теперішній час.(Воно) плаче, радіє, мріє:3-тя особа, теперішній час. (Вона) вірить, любить, жаліє:3-тя особа, теперішній час.
(5 квітня)Тема: "Змінювання дієслів за часами. Майбутній час."
2) Переглянь відео до теми нашого уроку.
4) Розгляньте таблицю вправи 341 ст.150. 5) Вивчить правило ст.150 напам'ять.6) Попрацюємо разом та розглянемо впр.342.
Давайте пригадаємо!Майбутній час - це дія , що ще не відбулася (скажу,зліплю, прочитаємо, напишуть)
Вправа 342
(7 квітня)Тема:"Перевірка орфографічної та пунктуаційної грамотності .Контрольна робота"Диктант"
1)Сьогодні ми напишемо аудіо - диктант який має назву "Весна йде".Для його правильного написання уважно перегляньте зразок початку.Писати диктант ми будемо на окремому подвійному аркуші у лінію.
Весна йде
Тема: "Уживання ь знаку перед закінченнями прикметників у родовому , давальному, орудному та місцевому відмінках однини"(11 січня)
1)Пригадайте яка частина мови називається прикметником та пограйте у гру " Так чи ні"
4) Вивчить правило ст.92 напам'ять.
Тема: "Урок розвитку зв'язного мовлення .Детальний переказ за складеним планом"(13 січня)
1)Сьогодні ми напишемо переказ який має назву" Лелека".Для його правильного написання уважно перегляньте відео-урок, або посилання на нього.А зараз пропоную вам трішки цікавої інформації про цього дивовижного птаха.Цікаві факти про лелек !
Ці птахи зазвичай вельми довірливі, через те, що люди повсюдно відносяться до них доброзичливо, і у лелек просто не виробилося звички побоюватися людини.
Зустрічаються вони в багатьох країнах Європи. Найбільше їх в Ісландії, а найменше – у Великобританії.
Білі лелеки охоче селяться поруч з людьми, а ось споріднені з ними чорні, навпаки, зазвичай тримаються якомога далі від людей і ведуть потайний спосіб життя.
Тривалість життя лелек залежить від виду і місця проживання. Білі лелеки живуть в природі приблизно 20-21 рік (за деякими даними до 33 років), в неволі цей показник може бути вище.
Далекосхідні лелеки в неволі доживали і до 48 років. Максимальна тривалість життя чорних лелек в неволі становить 31 рік, при цьому в природних умовах цей показник становить 18 років.
Гнізда лелек іноді зустрічаються навіть в горах, на висоті до 2000-2500 метрів над рівнем моря.
Шлюбні ритуали у них дуже своєрідні. Зазвичай вільний самець зближується з першою ж самкою, яка прилетіла до нього в гніздо.
Гнізда, до речі, ці птахи будують дуже значні. Наприклад, гніздо білого лелеки може важити до 250 кг і мати діаметр понад 1,5 метрів.
Повертаючись після зимівлі в Африці і Південній Азії на північ, лелеки, долаючи тисячі кілометрів, завжди безпомилково знаходять свої гнізда.
Тема: "Уживання ь знаку перед закінченнями прикметників у родовому , давальному, орудному та місцевому відмінках однини"(15 січня)
1)Пограйте у гру "Хто більше"
5) Виконайте письмово завдання самостійної роботи з посилання та впр. 209.Надсилайте фотографію виконаної роботи на мій номер Вайбер.
Тема: "Вживання відмінкових форм прикметників у множині. Закінчення -і у називному відмінку множини." (18 січня)
Тема: "Вживання відмінкових форм прикметників у множині. Закінчення -і у називному відмінку множини." Підсумкова тестова робота з теми"Прикметник"(20 січня)
У називному відмінку множини прикметники з основою на твердий і м'який приголосний мають закінчення -і. Наприклад:зелені, веселі, теплі, розумні.
2) Усно за бажанням виконайте завдання розміщені на малюнках.
3) Перегляньте відео-урок
Посилання на відео - урок.
1)Пригадай які закінчення мають іменники жіночого роду на -а -я в О.в. однини .
2)Постав подані іменники в орудний відмінок.Виконай завдання усно.
Марійка, вишня, вода, Надія, груша.
3)Переглянте відео-урок, пригадайте вивчені правила та познайомтесь ще з одним правописом закінчень іменників.
5) Вивчить правила ст.69 та 71 напам'ять.
Комментариев нет:
Отправить комментарий