Дистанційне навчання.Українська мова.


Українська мова

(5 травня)Тема: "Побудова речень з однорідними членами , вираженими прислівниками."

1)Пригадайте , яка частина мови називається прислівником та пограйте у гру" Спіймай прислівник"



2) Перегляньте відео до теми нашого уроку.


Пригадайте!


3) Попрацюємо разом та розглянемо впр.399.
Вправа 399
Хвалилась липа липі в понеділок:
- Я зроду ще такою не була!
Не день у мене , а свята неділя:
Сьогодні я нарешті розцвіла!
(Як?) зроду, (коли?) сьогодні, (як?) нарешті.
Сьогодні-завтра.
4) Виконай вправу 400 та надсилай фотографії виконаної роботи на мій номер Вайбер.



(7 травня)Тема: "Спостереження за роллю прислівників у тексті."

1)Пригадайте , що ви вже знаєте про прислівник та виконайте усно завдання подані нижче.


2) Перегляньте відео до теми нашого уроку.


3) Попрацюємо разом та розглянемо впр.405
Вправа 405
     (Як?) солодко, (як?) щиро, (як?) тихо,(як?) зоряно, (як?) легко, (як?) швидко, (коли?) невдовзі, (де?) ліворуч,(де?) праворуч, (де?) спереду.
 Ліворуч та праворуч дороги ростуть високі клени.

4) Виконай вправу 407 та надсилай фотографії виконаної роботи на мій номер Вайбер.
































(26 квітня)Тема: "Прислівники , близькі і протилежні за значенням."

1)Пригадайте яка частина мови називається прислівником,  та які граматичні властивості їй притаманні.

2) Перегляньте відео до теми нашого уроку.
Посилання на відео до уроку

3) Давайте пригадаємо які слова називають синонімами, а які антонімами.

Синоніми — це слова, що звучать по-різному, але мають спільне основне лексичне значення.
Антоніми – слова з протилежними значеннями
4) Попрацюємо разом та розглянемо впр.391(прочитайте загадки та відгадайте їх).Знайдіть прислівники антоніми у кожній загадці.

Вправа 391

1.Удень у небі гуляє, а ввечері на землю сідає.(Сонечко) 2.Улітку одягається , а взимку одежі цурається.(Дерево) 3.Хто це літає, що зверху чорне суконце, а знизу біле полотенце?(Ластівка)

4) Виконайте завдання тестової роботи " Прислівник " до 15 години. Тестова робота буде розміщена в цей день після 13 години  (28 квітня) Тема." Поширення речень (тексту) прислівниками" .

1)Пригадайте як пишуться та утворюються прислівники, попрацюйте усно.



2) Перегляньте відео до теми нашого уроку.

4) Попрацюємо разом та розглянемо впр.396 (Прочитайте прислівники. Згрупуйте прислівники за питаннями.)
Вправа 396
Як? Тихо, непомітно, спокійно, високо,весело.
Де? Посередині, знизу.
Коли? Учора, удень, уночі.
Звідки? Зліва, здалеку, зблизька.
5) Виконайте подані нижче завдання на оцінку . 
                     Вправа 1  ( спиши, підкресли прислівники)
    1.Щороку діти висаджують нові дерева.2.Удалині весело лунала дзвінка пісня жайворонка.3. Зірки радісно всміхалися згори.4.Поблизу річки росла розлога верба.
                      Вправа 2 ( добери антоніми)
Погано-....  , чисто-.... ,  праворуч- ....,   високо- ......  .
                     Вправа 3  (допишіть фразеологізми)
Приїхали, як сніг на голову-......    .
Дав, як кіт наплакав- .....   .
Намокнути до останньої нитки -.... .
 
6) Надішліть  фотографію на мій номер Вайбер, ця робота буде обов'язково оцінена.

  

(30 квітня)Тема:"Перевірка орфографічної та пунктуаційної грамотності .Контрольна робота"Списування".

1)Сьогодні ми напишемо контрольне списування. Для його правильного написання уважно перегляньте зразок початку.Писати списування ми будемо на окремому подвійному аркуші у лінію.

2)Зразок:
                                    Тридцяте квітня 
                                       Списування
                                             .......
3) Списування буде у доступі о 12 годині , час написання тексту списування лише 30 хвилин . Відразу по закінченню часу написання вам слід о12 год 35 хв  не пізніше зазначеного часу надіслати фотографію на мій номер Вайбер.

Тридцяте кітня

Списування

Пора підсніжників

     Найсвітліше у листяному лісі буває ранньої весни. Під сонячним промінням швидко збільшуються чорні круги талої землі навколо дерев. На очах з’їдає останні кучугури снігу південний теплий вітерець. Задзюрчали по вибалках струмочки

      Ґрунт ще не просох, а над землею, вкритою торішнім листям, вже піднялися ранні квіти.

    Розкрилися грона пролісків, схожих на небесну блакить. Поодинці визирнули підсніжники. Між зеленими листочками загорілися жовтенькі зірочки гусячої цибульки.

    Світло і тепло розбивають панцир на бруньках. Вже недалеко той час, коли оксамитовим серпанком вкриються розлогі крони кленів, лип, берез і затінять нижній ярус лісу.




(9 квітня)Тема: "Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання письмового висловлювання про ситуацію з життя класу"

1)Сьогодні ми напишемо письмове висловлювання (розповідь) про ситуацію з життя класу, чи свого життя.Для його правильного написання уважно перегляньте відео-урок, або посилання на нього.

                               Загадка

Стоїть вулик придорожній,
У ночі завжди порожній,
А у день шумить, гуде,
Всяк школяр туди іде.

2)Розгляньте малюнки на ст.140 у підручнику.
3)Перегляньте відео -урок.


4)Пригадайте один з випадків із свого життя , чи життя нашого класу та напишить невеличку розповідь ( 6-8 речень)
Кожна розповідь має свою структуру: зачин, основну частину та кінцівку.
У зачині ві можете використовувати такі слова:якось, одного разу, стався випадок, це трапилося...
В основній частині: та ось, згодом,  у той самий час, раптом, несподівано, наступного дня.
В кінцівці : так закінчилася, ось така історія,  я зробив (зробила) висновок, я прийняв(прийняла) рішення.

5)Напишіть розповідь про свій випадок який вам пригадався, використовуйте слова підказки  написані вище та надішліть на мій номер Вайбер.Ця робота буде обов'язково оцінена.



(12 квітня)Тема: "Побудова речень із дієсловами теперішнього та майбутнього часу."

1)Пригадай як пишеться частка (не) з дієсловами, попрацюй усно за зразком.

2) Переглянь відео до теми нашого уроку.
Посилання на відео до уроку.

3) Попрацюємо разом та розглянемо впр.349(прочитайте текст вправи), але спочатку:

                          Давайте пригадаємо!
Теперішній час - це дія , що відбувається зараз (мию, говоримо, читаємо, пишуть)
Майбутній час - це дія яка ще не настала,а тільки відбудеться колись( буду стрибати, напишу, подумаю)
                                    Вправа 349

На узліссі горять ( теп., 3 - тя, мн. ), палають ( теп., 3 - тя, мн. ), аж світяться ( теп., 3 - тя, мн. ) своїм якимось казковим світлом незліченні квіти іван - чаю, найцікавішої тайгової рослини.

Росте ( теп., 3 - тя, одн. ) іван - чай великими купинами, займає ( теп., 3 - тя, одн. ) великі галявини. Особливо любить ( теп., 3 - тя, одн. ) обгорілі місця. Скільки - то бджоли з нього меду наносять ( майб., 3 - тя, мн. )

4) Вивчить правило ст.154  напам'ять.

5) Виконайте вправу 350.Підкресліть дієслова, в дужках біля дієслів визначте їх час , число й особу. Виділені дієслова запишіть нижче та поставте їх в 3-й особі множини.
Зразок: посієш- посіють
Надсилайте фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.
 


(14 квітня)Тема: "Дієслова на -ся. Узагальнення з теми "Дієслово."

1)Пригадайте яка частина мови називається дієсловом та пограйте у гру "Спіймай дієслово".

-Скільки дієслів у цьому віршику?

2) Переглянь відео до теми нашого уроку.
Посилання на відео до теми уроку.

3)Пригадайте за якими часами змінюються дієслова.

4) Розгляньте правило ст.162 
Дієслова на -ся виражають дію, спрямовану на самого виконавця(на самого себе).Наприклад: миюся(мию себе),роздягаюся(раздягаю себе)
5) Попрацюємо разом та розглянемо впр.371.
                                    Вправа 371
Умиваюся(умиваю себе) (як?) часто.
Збираюся(збираю себе) (з ким?) з друзями.
Одягаюся(одягаю себе) (як?) швидко.
Взуваюся(взуваю себе)(як?) повільно.
6) Виконай вправу 373 та надсилай фотографії виконаної роботи на мій номер Вайбер.


(16 квітня)Тема:"Оцінювання мовних знань і умінь.Мовна тема"Дієслово"

Контрольна робота "Мовна тема" буде проходити у вигляді звичайної контрольної роботи, яка буде складатися як із тестових завдань так і завдань різного виду (допиши, зміни, встав та інше).Розміщена контрольна робота буде рівно о 12 годині, час виконання 40-45 хвилин(час звичайного уроку).Надіслати фотографію виконаної роботи слід не пізніше 12год45хв.Роботи надіслані пізніше зазначеного часу оцінюються нижчим балом.
Рекомендації щодо виконання роботи.
Виконувати роботу треба на окремому листочку, нумеруючи всі завдання, перші тестові завдання виконуємо за зразком, всі інші за вимогами до  кожного завдання .Наприклад:
                              Шістнадцяте квітня
                            Мовна тема "Дієслово".
1. а)
2. б)
3. а)
4. в)
                                     Завдання 5
                 Шістнадцяте квітня
                      Мовна тема « Дієслово»

                                                      

1. Дієслово відповідає на питання:                     (1б)

а) Хто? Що?;                                                

б) Який? Яка? Яке?;

в) Що робить? Що зробить? Що буде робити?.

2. Укажи групу слів, яка складається тільки з дієслів неозначеної форми:  (1б)

а) працюють, дружать, знають;

б) працювати, дружити, знати;

в) працювали, дружили, знали.

3. Дієслово найчастіше в реченні пов’язане …     (1б)

а)  з числівником;  б ) з прикметником ;    в) з іменником.

4. В якому часі можна визначити рід?                    (1б)

а) минулому;   б) теперішньому;     в) майбутньому

5. Постав дієслова в усі можливі форми майбутнього часу   (2б)

Стрибає - _________        гріє - __________

6. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова: (1,5б)

Малюнок - _______________

зустріч - __________________

дружба - __________________

7. Постав дієслова в 3 особу однини:                 (1,5б)

Косити - ___________________

збирати - __________________

ловити - ___________________

8. Зміни текст так, щоб події відбувалися в теперішньому часі. Запиши оновлений текст. (3 б)

    Весна співала навкруги, бриніла ніжним вітерцем. Усе в лісі раділо, а береза плакала. Берези, з яких брали багато соку, засохли і швидко загинули.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

                       

(19 квітня)Тема: "Поняття про прислівник як частину мови."

1)Сьогодні ми познайомимось ще з однією частиною мови. Якщо хочете знати назву цієї частини мови, розгадайте шараду.
     Назва цієї частини мови має той же корінь, що й іменник слово, префікс — в слова прийменник, а суфікс — що в словах іменник, прийменник, займенник. 
                                Це - прислівник !
-Сьогодні ми починаємо вивчати нову самостійну частину мови — прислівник.

(Як?)  весело, добре, гарно, міцно.
(Коли?) сьогодні, вчора, завтра, вночі.
(Де?) всюди, скрізь, вдома, угорі.
2) Переглянь відео до теми нашого уроку.

3) Вивчить правило ст.166  напам'ять.
4) Попрацюємо разом та розглянемо впр.379.
Вправа 379
     Роби (як?) сміло, підводитися (як?) рано, зробити (коли?) завтра, зробити ( коли?) сьогодні, знайде (де?) всюди, заробиш (як?) гірко, з'їси (як?) солодко, жити (як?) добре, жити (де?) скрізь.
5) Виконайте впр.378 ст.166, надсилайте фотографію роботи на мій номер Вайбер.


(21 квітня)Тема: "Незмінюванність - основна граматична ознака прислівників."

1)Пригадайте яка частина мови називається прислівником .

2) Переглянь відео до теми нашого уроку.
Посилання на відео до уроку.

Запам'ятайте !

3) Вивчить правило ст.169  напам'ять.
4) Попрацюємо разом та розглянемо впр.384.
Вправа 384
  Світить (як?) яскраво, сліпуче, ясно.Світить (де?) високо, низько, ліворуч. Ходить (як?) легенько, тихо, повільно. Почулося (звідки?) ззаду, зверху, угорі. Росте(де?) вдалині,поблизу, скрізь. Співає(як?) радісно, сумно, тихо.

5) Виконайте впр.388 ст.171 за зразком.
Зразок: 1.Одна нога тут, друга там (швидко).
Надсилайте фотографію роботи на мій номер Вайбер.


(23 квітня)Тема: "Вибірковий переказ тексту" В гостях у весни."

1)Сьогодні ми напишемо вибірковий переказ про чудову пору року, а яку ви дізнаєтесь відгадавши загадку.
Загадка

Все у зелені довкола: 
Пасовища, ліс і поле.
 Мчать струмочки до ріки, 
Ліплять гнізда ластівки, І в сороки новина,
 — Облетіла всіх вона,
 Сповіщаючи: — …(Весна)
Весна — чудова пора, коли все розквітає та оживає.
2)Перегляньте відео-урок .
Посилання на відео.

3)Напишіть вибірковий переказ тексту "В гостях у весни" використовуйте слова підказки  написані у відео, та надішліть на мій номер Вайбер. Ця робота буде обов'язково оцінена.


(29 березня)Тема: "Часи дієслова"

1)Пригадайте яка частина мови називається дієсловом та пограйте у гру "Так чи ні".


2) Перегляньте відео-урок з поясненням нашої теми.


Посилання на відео до уроку.

3)Розгляньте таблицю вправи 328 ст.144. 
4) Вивчить правило ст.145  напам'ять.
5) Попрацюємо разом та розглянемо впр.330.
                                 Давайте пригадаємо!
Минулий час - це дія , що відбувалася колись( писав, читала, говорило, малювала)
Теперішній час - це дія що відбувається зараз( розмовляю, читаю, мию, знімаю)
Майбутній час - це дія яка ще не настала,а тільки відбудеться колись( буду спати, намалюю, подумаю)
                                    Вправа 330
Неозначена форма: сидіти, лікувати, називати
Минулий час      Теперішній час      Майбутній час
сидів                     сиджу                    буду сидіти
лікував                 лікую                      полікую
називала               називаю                 назву
6) Виконайте другий абзац впр.329  ст.145.Підкресліть дієслова,визначтеїх час і число, та надсилайте фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.
 


(31 березня)Тема: "Змінювання дієслів за часами.Минулий час."

1)Пригадай за якими часами змінюються дієслова розглянувши таблицю подану нижче.

2) Повправляйся працюючи усно, визнач час дієслів.


3) Переглянь відео до теми нашого уроку.


Посилання на відео до уроку.

4) Вивчить правило ст.146 та 147  напам'ять.
5) Попрацюємо разом та розглянемо впр.334.

                               Давайте пригадаємо!
Минулий час - це дія , що відбувалася колись( писав, читала, говорило, малювала).Дієслова минулого часу змінюються за числами( однина та множина), за родами (ж.р., ч.р., с.р.).Утворюються вони за допомогою суфіксів  -л-, -в. Наприклад:написав, написала, написало
                                           Вправа 334
Говорити(н.ф.)  я, ти, він - говорив, вона- говорила, воно- говорило, вони- говорили
Радіти(н.ф.) я, ти , він -радів, вона - раділа, воно- раділо, вони - раділи.

6) Виконайте  впр.335  ст.147, та надсилайте фотографію виконаної роботи на мій  номер Вайбер.
 

(2 квітня)Тема: "Змінювання дієслів за часами.Теперішній час."

1)Пригадай за якими часами змінюються дієслова розглянувши таблицю подану нижче.

2) Переглянь відео до теми нашого уроку.


Посилання на відео до теми уроку.

3) Розгляньте таблицю вправи 337 ст.148. 
4) Вивчить правило ст.148  напам'ять.
5) Попрацюємо разом та розглянемо впр.338.

                               Давайте пригадаємо!
Теперішній час - це дія , що відбувається зараз (кажу,ліплю, читаємо, пишуть)
                                 Вправа 338                                      (Він)ходить, робить, носить: 3-тя особа, теперішній час.(Воно) плаче, радіє, мріє:3-тя особа, теперішній час.                  (Вона) вірить, любить, жаліє:3-тя особа, теперішній час.

6) Виконайте подані нижче завдання на оцінку . 
а)Утворіть і запишіть ланцюжки слів за зразком.
Зразок. Співати- співав- співає - співатиме.
Писати-
читати-
ходити-
малювати-
допомагати-
 б)                               Вправа 339
1)Складіть і запишіть речення з дієсловами теперішнього часу.
Лікувати, пустиш, летять, пишуть.(Всього 4 речення з кожним словом) 
2)Дієслово лікувати(н.ф.) запишить в усіх особових формах теперішнього часу(я, ти, він....)користуючись таблицею ст.148
Надсилайте фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.


(5 квітня)Тема: "Змінювання дієслів за часами. Майбутній час."

1)Пригадай на які питання відповідають дієслова неозначеної форми, попрацюй усно.

2) Переглянь відео до теми нашого уроку.


3)Потренуйся доповнюючи текст дієсловами майбутнього часу усно.


4) Розгляньте таблицю вправи 341 ст.150. 
5) Вивчить правило ст.150  напам'ять.
6) Попрацюємо разом та розглянемо впр.342.

                               Давайте пригадаємо!
Майбутній час - це дія , що ще не відбулася (скажу,зліплю, прочитаємо, напишуть)

                                                    Вправа 342                                     

1.На столі стоїть сільниця, у сільниці сіль.
Стоїть ( теперішній час) - : 1 -ша особа ( я) стоятиму,(ми) стоятимемо, будемо стояти.
2.Рано коваль встав, сталь кував.                                             Встав ( минулий час) - : 1 -ша особа ( я) встану,(ми) встанемо, будемо вставати.
7) Виконайте завдання тестової роботи на оцінку.Робота буде у вашому доступі з 13 години до 15 години.



(7 квітня)Тема:"Перевірка орфографічної та пунктуаційної грамотності .Контрольна робота"Диктант"

1)Сьогодні ми напишемо аудіо - диктант який має назву "Весна йде".Для його правильного написання уважно перегляньте зразок початку.Писати диктант ми будемо на окремому подвійному аркуші у лінію.

2)Зразок:
                                    Сьоме квітня 
                                         Диктант

                                        Весна йде

3)Посилання на диктант та відео аудіо-диктанту  буде у доступі о 14 годині , час написання диктанту лише 20 хвилин . Відразу по закінченню часу написання вам слід о14год 25 хв  не пізніше зазначеного часу надіслати фотографію на мій номер Вайбер.


Тема: "Уживання  ь знаку перед закінченнями прикметників у родовому , давальному, орудному та місцевому відмінках однини"(11 січня)

1)Пригадайте яка частина мови називається прикметником та пограйте у гру " Так чи ні"

2 )Пригадайте на які відмінкові питання відповідають прикметники.


3)Розгляньте таблицю вправи 204 ст.92. 
4) Вивчить правило ст.92  напам'ять.
5) Попрацюємо разом та розглянемо впр.205.
Осінній , середня , раннє .
                ч.р                    ж.р                      с.р
Р.в.     осіннього          середньої          раннього
Д.в.    осінньому         середній            ранньому
Ор.в   осіннім              середньою        раннім
М.в (на) осінньому  (у ) середній     (по) ранньому 

6) Виконайте другий абзац впр.206  ст.93, та надсилайте фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.



Тема: "Урок розвитку зв'язного мовлення .Детальний переказ за складеним планом"(13 січня)

1)Сьогодні ми напишемо переказ який має назву" Лелека".Для його правильного написання уважно перегляньте відео-урок, або посилання на нього.А зараз пропоную вам трішки цікавої інформації про цього дивовижного птаха.

Цікаві факти про лелек !

Ці птахи зазвичай вельми довірливі, через те, що люди повсюдно відносяться до них доброзичливо, і у лелек просто не виробилося звички побоюватися людини.

Зустрічаються вони в багатьох країнах Європи. Найбільше їх в Ісландії, а найменше – у Великобританії.

Білі лелеки охоче селяться поруч з людьми, а ось споріднені з ними чорні, навпаки, зазвичай тримаються якомога далі від людей і ведуть потайний спосіб життя.


Тривалість життя лелек залежить від виду і місця проживання. Білі лелеки живуть в природі приблизно 20-21 рік (за деякими даними до 33 років), в неволі цей показник може бути вище.

Далекосхідні лелеки в неволі доживали і до 48 років. Максимальна тривалість життя чорних лелек в неволі становить 31 рік, при цьому в природних умовах цей показник становить 18 років.

Гнізда лелек іноді зустрічаються навіть в горах, на висоті до 2000-2500 метрів над рівнем моря.

Шлюбні ритуали у них дуже своєрідні. Зазвичай вільний самець зближується з першою ж самкою, яка прилетіла до нього в гніздо.

Гнізда, до речі, ці птахи будують дуже значні. Наприклад, гніздо білого лелеки може важити до 250 кг і мати діаметр понад 1,5 метрів.

Повертаючись після зимівлі в Африці і Південній Азії на північ, лелеки, долаючи тисячі кілометрів, завжди безпомилково знаходять свої гнізда.

2)Перегляньте відео -урок.

3)Нагадую як треба правильно почати запис свого переказу, зробіть це за зразком нижче.
Зразок:
                                   Тринадцяте січня 
                                         Переказ
                                         Лелека
                                         План
1.Шанування лелек людьми .
2.Турбота про малечу.
3.Повертання на ночівлю.
4.Відліт у вирій.

4)Напишіть переказ тексту "Лелеки", починаючи його за зразком та надішліть на мій номер Вайбер.Ця робота буде обов'язково оцінена.



Тема: "Уживання  ь знаку перед закінченнями прикметників у родовому , давальному, орудному та місцевому відмінках однини"(15 січня)

1)Пограйте у гру "Хто більше"


2)Пригадайте правило ст 92.

3) Перегляньте відео-урок за посиланням та виконайте письмово завдання самостійної роботи 1 та 2 варіанти.
Посиланння на "Відео-урок"

4) Перегляньте ще одну відео-презентацію та пограйте у гру

5) Виконайте письмово завдання самостійної роботи з посилання та впр. 209.Надсилайте фотографію виконаної роботи на мій номер Вайбер.



Тема: "Вживання відмінкових форм прикметників у множині. Закінчення -і у називному відмінку множини."           (18 січня)

1)Розгляньте зразок відмінювання прикметника у множині, зверніть увагу на зміну закінчень у кожному відмінку.

2)Розгляньте таблицю відмінювання прикметників у множині впр 224 ст.99
3) Усно за бажанням виконайте завдання розміщені на малюнку.

3) Перегляньте відео-урок

4) Вивчить  правило ст 99.
5) Виконайте письмово впр. 227 та ( 1 завдання червоного кружечка).Надсилайте фотографію виконаної роботи на мій номер Вайбер.


Тема: "Вживання відмінкових форм прикметників у множині. Закінчення -і у називному відмінку множини." Підсумкова тестова робота з теми"Прикметник"(20 січня)

1)Пригадайте правило відмінювання прикметників у множині.

У називному відмінку множини прикметники з основою на твердий і м'який приголосний мають закінчення Наприклад:зелені, веселі, теплі, розумні.

2) Усно за бажанням виконайте завдання розміщені на малюнках.



3) Перегляньте відео-урок


Посилання на відео - урок.

4) Виконайте завдання тестової роботи " Прикметник " до 15 години. Тестова робота буде розміщена в цей день після 12 години.



Тема: "Загальне уявлення про числівник як частину мови.Вимова і правопис найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні"(22 січня)
1)Пояснення нового матеріалу.
Давайте трішки поміркуємо.Подумайте ,до якої частини мови належить слово сім?
- Діти, в українській мові є багато слів, що називають числа – це числівники.
Такі слова об’єднані в окрему частину мови з числівниками ви
зустрічалися вже, найчастіше – на уроках математики. Знаючи будову слова, легко здогадатися, що слово «числівник» походить від слова«число». Це справді так. Колись люди рахували на пальцях,оскільки на обох руках їх десять, то і числили десятками. 
-Давайте порахуємо,скільки учнів у нашому класі? (чотирнадцять)
-Скільки зошитів лежить на вашому столі?(два, три)
- Рахуючи, ми можемо назвати, скільки є предметів.
Отже, числівник називає кількість предметів. Згадаймо уроки фізкультури,як ми ведемо лічбу ( перший, другий). Отже, числівник також називає порядок предметів при лічбі.
2) Перегляньте відео-урок за нашою темою.


3)Розгляньте правило ст 110 у підручнику.


Отже, числівник називає кількість предметів або порядок при лічбі.Числівники поділяються на дві групи.
 Кількісні (скільки?)    Порядкові (котрий? котра?котре?)
 десять                                      десятий
 один                                         перший
 сім                                            сьомий

4)Попрацюємо разом усно та розглянемо вправу 255 на ст.111.
Поставте до кожного числівника питання.
(Скільки?) дев'ять, (скільки?) дев'ятнадцять, (котрий?) дев'ятий, (котрий?) десятий, (котрий?) третій.....
5) Запам'ятайте правопис окремих числівників.

 Слово п'ять  та шість мають у своєму запису букву  т   тому і у словах  шістнадять, п'ятнадцять , шістдесят, п'ятдесят  є буква т.

6) Вивчить правило ст.110 напам'ять.Виконайте письмово     впр. 257 .Надсилайте фотографію виконаної роботи на мій номер Вайбер.
Тема: "Закінчення іменників жіночого роду з кінцевим приголосним основи"(27 листопада)

1)Пригадай які закінчення мають іменники жіночого роду  на    в О.в. однини .

Книга-(О.в) книгою,пісня- (О.в.) піснею, поезія - (О.в.) поезією

2)Постав подані іменники в орудний відмінок.Виконай завдання усно.  

Марійка, вишня, вода, Надія, груша.

3)Переглянте відео-урок, пригадайте вивчені правила та познайомтесь  ще з одним правописом  закінчень іменників.


4)Розгляньте таблицю вправи 151 ст.69. 
5) Вивчить правила ст.69 та 71 напам'ять.

5) Виконай впр.154 ст.70, та надсилай фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.

Тема: "Спостереження за вживанням іменників у множині.Вправи на вживання правильних відмінкових закінчень іменників  у множині." (30 листопада).
1)Пригадайте за чим можуть змінюватися іменники?( За родами, відмінками  та числами).Іменники мають два числа- однину і множину.
-Сьогодні ми поговоримо про відмінювання іменників у множині.
2) Пригадайте як змінюються іменники за числами та перегляньте відео до уроку. 

3)Розгляньте таблицю ст.73 впр162, зверніть увагу на закінчення іменників.


4)Прочитайте іменники подані нижче, усно визначте їх рід та число.
Верби, будинки, сонце, канали, дуб, поля, телефони.
5) Виконай впр.164 ст.74, та надсилай фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.


Тема: "Розвиток умінь правильно використовувати прийменики з іменниками.Засвоєння літературних форм іменників у місцевому відмінку множини з прийменниками по, на, до" (2 грудня).
1)Напишіть словниковий диктант з відео , яке розміщене нижче.

Посилання на відео.
2)Пригадайте які прийменники ви знаєте?
По, на, до, під, за , над, з, в ....
3) Переглянь відео -урок.


4) Згадайте правило ,як пишуться прийменники з іменниками.
5) Перевір свої знання виконавши завдання усно.
6) Вивчи правило у підручнику на ст.74 напам'ять.
7) Виконай письмово вправу 167 ст.75, та надішли фотографію словникового диктанту , що розміщений на початку уроку та виконаної вправи на мою сторінку Вайбер.Обов'язково виконай тестову роботу.

Тестова робота 









































































































Тема: "Розвиток умінь упізнавати прикметники в тексті, спостереження за їх роллю у мовленні" (3 грудня).
1)Перегляньте відео - урок  та пригадайте яка частина мови називається прикметником.

-Сьогодні ми поговоримо про частину мови - прикметник.
2) Дайте відповіді на запитання.
-На які питання відповідають прикметники?
-З якою частиною мови пов'язаний прикметник?
-За чим можуть змінюватися прикметники?
3)Вивчіть правило на ст.77 напам'ять.
4) Попрацюємо усно.
Продовжіть ряд прикметників за зразком:
Лимон (який?) жовтий, ...
Лисиця (яка?) хитра, .......
Море (яке?) глибоке, ......
7) Виконай письмово вправу 171 ст.75, та надішли фотографію  виконаної вправи на мою сторінку Вайбер.



Тема: "Прикметники -синоніми.Прикметники -антоніми"  (4 грудня).
1)Пригадайте які слова називаються синонімами.
Синоніми — це слова, якi близькi або однаковi за значенням, але рiзнi за звучанням.
Хоробрий, сміливий, безстрашний.
1)Пригадайте які слова називаються антонімами.
Антоніми – слова з протилежними значеннями.
Веселий-сумний, теплий-холодний.
2) Перевір свої знання виконавши завдання усно.

3)Перегляньте відео - урок  та пригадайте які слова називаються синонімами та антонімами.

4) Попрацюємо усно та розглянемо вправу 176 ст.80
Доберіть із вправи синоніми до підкреслених прикметників.
Жвавий-бадьорий, енергійний.
Важкий-тяжкий, масивний.
Багатий-.....
Сумний-....
5) Виконай письмово вправу 178 ст.81, та надішли фотографію  виконаної вправи на мою сторінку Вайбер.

Тема: "Перевірка писемного мовлення .Письмовий переказ"  (7 грудня).
Інструкція щодо виконання роботи
1.Уважно прослухайте текст "Правда буває гірша за неправду"
2.Дайте відповіді на запитання до змісту оповідання з відео-уроку, або з перегляду посилання на це відео.
3.Запишіть початок переказу за зразком нижче.( Назву роботи , назву тексту, план переказу та сам переказ)
                               
                             Сьоме грудня
                         Письмовий переказ
                Правда буває гірша за неправду
                                План
1.Позичання солі у сусідів.
2.Повернення Сергійка .
3.Сніданок у гостях.
4.Нечемний вчинок хлопчика.
5.Роздуми Сергійка.



Словникові слова: нечема, не голодний, неправда, немає.

4) Нагадую, в нашому плані п'ять пунктів, отже у переказі повинно бути п'ять абзаців. До кожного пункту плану ми пишемо те що запам'ятали 2-3 речення. Отже весь наш переказ  повинен складатися щонайменше з 10-15 речень.
5) За написання переказу кожен учень отримає оцінку .


Комментариев нет:

Отправить комментарий