Дистанційне навчання.Основи здоров'я.

Основи здоров'я

Тема "Види перехресть.Рух майданами. " (2 квітня) 

 - Сьогодні на уроці ви більше дізнаєтеся про перехрестя, їх види. З'ясуємо, як слід правильно переходити перехрестя.А зараз давайте пригадаємо що таке перехрестя.              
Перехрестя — небезпечна ділянка дороги, адже тут перетинаються декілька доріг, і автомобілі їдуть з різних боків. Ти маєш знати основні правила переходу дороги на перехресті.Найчастіше зустрічаються чотиристоронні і тристоронні перехрестя. Можуть перетинатись чи розгалужуватись багато доріг. Таке місце називається майданом. Дороги можуть перетинатися по-різному, тому перехрестя мають відповідні назви. Є перехрестя: тристороннє, Т-подібне тристороннє, У-подібне багатостороннє, Ж-подібне чотиристороннє, Х-подібне чотиристороннє, хрестоподібне
Рух транспорту на майдані часто здійснюється по колу.
Розгляньте фотографію різних видів перехресть.

1)Давайте переглянемо мультфільм  та поміркуємо над ним.

-Як треба правильно переходити перехрестя?
- Чи можна це робити навскоси?
-Для чого потрібен на дорозі регулювальник?
2) Перегляньте  наступну відео-презентацію

3)За бажанням пограйте у нову гру.

                          Гра «Дорожній рух».

Гра проводиться на майданчику, на якому позначено тротуар, проїзну частину дороги, різні перехрестя, світлофори тощо.Учасники об’єднуються у 2 команди. У кожній команді - «водії», «пішоходи» і «регулювальник».Спочатку грає перша команда. «Регулювальник» зі свистком і «жезлом» у руках подає різні сигнали, а «водії» і «пішоходи» мають, керуючись ними, виконувати певні дії (стояти або рухатися). У цей час друга команда спостерігає, чи все правильно виконують учасники гри .Потім команди міняються ролями. Виграє та команда, яка все виконала правильно і не помилилася.

4)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.34 - 37  . Надсилайте фотографію виконаних сторінок на мій номер Вайбер. 


Тема "Дорожньо-транспортні пригоди ДТП"(9квітня)


-Сьогодні на уроці ми говоритимемо про дорожньо-транспортні пригоди (ДТП). Ви дізнаєтеся, що таке ДТП, з яких причин вони виникають тощо.
Дорожньо-транспортна пригода (ДТП) - подія, що сталася під час руху транспортного засобу, унаслідок якої поранено або загинули люди чи завдано матеріальних збитків.
 -З кожним роком на дорогах зростає кількість транспортних засобів. Транспорт пересувається дуже швидко, і тому ситуація на дорогах змінюється блискавично. Ось чому під час переходу проїзної частини дороги треба весь час спостерігати за нею, транспортом, бути зосередженими, уважними й обережними, щоб самим не стати винуватцями ДТП.Адже досить часто аварії виникають з вини пішоходів, які порушують Правила дорожнього руху: перебігають дорогу безпосередньо перед транспортом, що стоїть або наближається, раптово виходять або вибігають на проїзну частину, переходять її в недозволених місцях або там, де вона погано проглядається в обидва боки, переходять на червоний сигнал світлофора, зупиняються на середині дороги, щоб перейти на інший бік, відволікаються, розмовляють і поводяться легковажно. Пішоходи часто потрапляють під колеса машин через те, що не можуть передбачити небезпеку.Більшість нещасних випадків трапляється з пішоходами саме тоді, коли вони біжать, поспішають, хвилюються і не бачать нічого навколо себе. Так, наприклад, пішохід побачив, що зупинився потрібний йому автобус на протилежному боці дороги. Він, намагаючись встигнути, стрімголов мчить до нього, не звертаючи уваги на автомобілі, що рухаються, тим самим заважає руху транспорту і створює небезпечну ситуацію, яка може спричинити ДТП.Пішоходам слід дотримуватись Правил дорожнього руху - тоді ризик дорожньо-транспортних пригод значно зменшиться.
1)Давайте переглянемо відео до теми уроку.

2)Прочитайте вірш та поміркуйте .
ДОРОЖНЯ ПРИГОДА

Дві хмаринки необачно

не вписались в поворот

і пошкодили серйозно

бампер, крила і капот.

Перевищували швидкість

безрозсудні водії,

і посвідчення водійське

не отримали в ДАІ.

Грізний грім - патруль дорожній –

на пригоду поспішив,

штраф порушницям серйозний

гучно він оголосив:

- За таку страшну провину,

що призводить до біди,

слід негайно у долину

злити десять тонн води.

                         Леся Вознюк

3)Дайте відповіді на запитання:
-Про що цей вірш?
- Чому сталася «дорожня пригода»?
- Що було пошкоджено?
- Хто прибув на місце пригоди?
- Який висновок можна зробити?
4)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.38 - 40  . Надсилайте фотографію виконаних сторінок на мій номер Вайбер. 


Тема "Групи дорожніх знаків . " (16 квітня) 

-Сьогодні на уроці ми говоритимемо про дорожні знаки. Розгляньте і пригадайте на які групи вони поділяються.

-Пригадай, які ти знаєш дорожні знаки. Для чого вони призначені?

Мову дорожніх знаків повинні розуміти всі учасники дорожнього руху. Для кращого розпізнавання дорожніх знаків їх розділили на групи. Попереджувальні знаки мають форму трикутника, обведеного червоною лінією. Вони попереджають про те, що знаходиться попереду, застерігають, що треба бути дуже обережним.Розгляньте попереджувальні знаки Поясніть, що вони означають.
Заборонні знаки — білі або сині круги, обведені червоною лінією. Вони можуть забороняти певні дії (рух якихось видів транспорту, рух пішоходів, їх стоянку тощо).Розглянь і запам'ятай заборонні знаки.
Інформаційно-вказівні знаки — голубі, зелені, жовті, білі прямокутники і квадрати з символами і написами, які повідомляють про розташування на дорогах різних об'єктів, вказують допустиму швидкість руху автомобілів, початок і кінець населеного пункту, а також відстань до нього.
1)Давайте переглянемо відео до теми уроку.

2)Давайте переглянемо мультфільм  та поміркуємо над ним.

-Що показує знак пішохідна доріжка?
- У вигляді якої фігури попереджувальні знаки?
3)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.40 - 41  . Надсилайте фотографію виконаних сторінок на мій номер Вайбер. 

Тема "Сомооцінка і поведінка людини.Упевненість і самовпевненість. . " (23 квітня) 

-Сьогодні на уроці ми поговоримо про самооцінку і поведінку людини. Дізнаємося, що таке впевненість і самовпевненість.
Самооцінка — це наші уявлення про себе, свої здібності та можливості у різних ситуаціях. Наприклад, ви можете добре плавати і погано грати у футбол, гарно малювати і мати труднощі зі спілкуванням. Це нормально, адже жодна людина не є досконалою в усьому.
Самооцінка буває: 
Завищена самооцінка – коли людина вважає себе кращою за інших, перебільшує свої здібності і досягнення.
 Занижена самооцінка – коли людина вважає себе гіршою за інших, недооцінює себе. 
Адекватна самооцінка – коли людина реалістично оцінює свої здібності і досягнення, вважає себе не гіршою, але й не кращою за інших.

Людина живе у світі. Спілкується з ін­шими людьми, навчається, розвиває свої здібності, досягає успіху. Кожній лю­дині необхідно зрозуміти, якою вона є. Намагання людини пізнати саму себе визначають як самопізнання. Лю­дина оцінює, які риси позитивні, а які — негативні. Здійснювати самооцінку необхідно чесно і правдиво. Після цього можна замислитися над тим, як розви­вати позитивні риси, а як позбутися негативних, тобто самовдосконалюватися.

1)Давайте переглянемо мультфільм про самооцінку  та поміркуємо над ним.

2)Давайте переглянемо відео до теми уроку.

3)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.42 . Надсилайте фотографію виконаних сторінок на мій номер Вайбер. 


Тема "Бажання, можливості, обов'язки.Воля і здоров'я людини . " (30 квітня) 
-Сьогодні на уроці ми поговоримо про наші бажання , можливості та обов'язки. Ми з'ясуємо як вибирати серед "хочу","можу", "мушу".
1)Як ви розумієте значення поданих прислів’їв? Без чого неможливе здійснення наших бажань?
✵ Людина — коваль свого щастя.
✵ Без труда нема плода.
✵ Терпінням і працею всього здобудеш.
2)Прочитайте притчу. Поміркуйте, чому в магазині були такі незвичайні ціни?
                       Притча «Ціна бажання».
В одному місті був маленький магазинчик, у якому господар торгував... бажаннями. Тут можна було купити все: будинки, заміжжя, дітей, улюблену роботу, здоров’я, машину і багато-багато чого іншого.
Ціни були незвичними. Наприклад, улюблена робота коштувала відмови від можливості планувати своє життя, віри у власні сили. Одруження можна було отримати практично задарма, а от щасливе життя коштувало дорого: відповідальність за власне щастя; знання своїх бажань; уміння цінувати те, що є; ризик втратити деяких друзів.
Коли у господаря запитували, чи не боїться він розоритися через такі ціни на бажання, він хитав головою і відповідав, що завжди є сміливці, які готові змінювати своє життя, відмовлятися від звичного, здатні повірити в себе, ті, хто мають сили заробити необхідну суму, щоб оплатити виконання своїх бажань. А на дверях магазину вже добру сотню років висіло оголошення: «Якщо твоє бажання не виконується — воно ще не оплачене».
3)Давайте переглянемо відео до теми уроку.

Посилання на відео до теми уроку.
4)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.43 . Надсилайте фотографію виконаних сторінок на мій номер Вайбер. 


Тема "Повага і самоповага.Вибір і досягнення мети. "            (7 травня) 
-Сьогодні на уроці ми поговоримо про повагу та самоповагу.

Повага до людини - це почуття шани, прихильне, шанобливе ставлення до неї. Повага є запорукою доброзичливих стосунків між людьми.Потрібно шанобливо ставитися до людей, особливо до старших, найближчих і найдорожчих - батьків, родичів, учителів тощо.Виявити свою повагу можна по-різному: щирим привітанням, усмішкою, добрим, уважним ставленням до інших тощо.
Самоповага, повага до себе, шанобливе ставлення до себе, ціннісне ставлення до себе - це внутрішня моральна риса людини, що засвідчує позитивне в цілому, приязне ставлення до себе самої. У найбільш конкретних проявах самоповага людини виявляє себе в таких почуттях, як радість за себе, задоволеність, гордість, симпатія до себе тощо.
1)Давайте переглянемо відео до теми уроку.
Посилання на відео.

2)Перегляньте мультфільм за посиланням та поміркуйте над ним.Чи поважали звірі один одного?
Посилання на мультфільм.

3)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.46 . Надсилайте фотографію виконаних сторінок на мій номер Вайбер. 













Тема "Вплив телебачення , комп'ютерів, мобільних телефонів та інших засобів на здоров'я " (15 січня) 

  Сьогодні на уроці ви більше дізнаєтеся про вплив телебачення, мобільних телефонів, комп'ютерів на наше здоров'я. З'ясуємо, якої шкоди нашому здоров'ю завдає зловживання електронними засобами.              
1)Давайте переглянемо мультфільм  та поміркуємо над ним.

-Що віднімало час Настуні?
-Що нове для себе відкрила дівчинка?

2)Отже, ми можемо зробити висновок що:                                
Сучасний вік зробив телевізор і комп'ютер невід'ємними атрибутами не лише офісів, але й кожної квартири в місті і селі. Телевізор і комп'ютер — прекрасна розвага. Однак саме ці геніальні винаходи інколи стають причинами головного болю, погіршення зору, болей у хребті. Телевізійні передачі при тривалому їх перегляді негативно впливають на окремі функції зору дітей, виникнення порушень нервової системи, погане самопочуття. Дозволяючи дітям переглядати телевізійні передачі, працювати чи грати за комп'ютером, необхідно дотримувати таких правил:

1)переглядати тільки спеціальні дитячі передачі

2)тривалість безперервного перегляду не повинна перевищувати 45 хв;

3)за комп'ютером слід працювати у спеціальних окулярах;

4) тривалість роботи за комп'ютером для дітей початкових класів не повинна перевищувати 30-40 хв;

5)комп'ютер потрібно розташовувати в кутку чи задньою стінкою до стіни;

6) у приміщенні, де працює комп'ютер, необхідне щоденне вологе прибирання;

7)до і після роботи на комп'ютері слід протирати екран спеціальними серветками;

8) уважають, що наші зелені друзі — кактуси — також допомагають зменшити негативний вплив комп'ютера;

9)під час грози обов'язково вимкнути комп'ютер;

10)потрібно частіше провітрювати кімнату.

— У Японії вчені досліджували наслідки багатогодинного перебування дітей у віртуальному інформаційному просторі, зокрема під час багатогодинної комп'ютерної гри. Результати цих досліджень вражають: у дітей, які грають у комп'ютерні ігри, можуть виявлятися хронічні зміни у розвитку головного мозку; комп'ютерні ігри стимулюють лише ті частини головного мозку, які відповідають за зір та пересування і не допомагають у розвитку інших його важливих ділянок; у дітей, які довго грають у комп'ютерні ігри, не розвиваються лобні долі мозку, що відповідають за поведінку, тренування пам'яті, емоції, навчання. Ці частини мозку повинні розвиватися до досягнення дорослого віку.

3) Перегляньте відео-презентацію

4)Висновок.
 У сучасному житті вже не обійтися без телебачення, Інтернету, мобільного зв'язку. Проте слід пам'ятати, що зловживання цими засобами інформації можуть призвести до наслідків, які негативно впливають на психіку дітей, а тому загрожують здоров'ю молодого покоління.

5)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.23-24. Надсилайте фотографію виконаних сторінок на мій номер Вайбер.                 




Тема "Вплив реклами на рішення і поведінку людей. "            (22 січня) 

  Сьогодні на уроці ми поговоримо про те, як реклама заохочує людей до прийняття певних рішень.

1) Прочитайте та поглибте свої знання про рекламу.

   Ми живемо серед людей і постійно перебуваємо під їхнім впливом. На нас, наші рішення і поведінку впливають дорослі, яких ми поважаємо, друзі, вчителі, різні правила і закони, а також засоби масової інформації.Щодня ми бачимо і чуємо величезну кількість реклами: телевізійні ролики, рекламні щити на вулицях, повідомлення по радіо, друкована реклама в газетах і журналах, написи на стінах, автомобілях, упаковках тощо.Щоб змусити людей придбати товар, рекламодавці нерідко наводять не всі його якості, а лише ті, що демонструють продукт з кращого боку. Часто ці якості перебільшені, іноді — відверто неправдиві.

«Реклама, навіщо вона нам потрібна?» - таке питання ми задаємо собі, коли вона в черговий раз перервала перегляд цікавого фільму чи улюбленого телешоу. Реклама - інформація, яка привертає увагу до чого-небудь або підтримує інтерес до об'єкту. Щоб більше дізнатися про рекламу давайте дізнаємось коли і де виникла перша реклама .

-Перші рекламні повідомлення з'явилися ще за часів Стародавнього Єгипту. Археологи виявили папірус, залишений господарем якогось раба. Документ розхвалював фізичну витривалість, відмінне здоров'я і інші якості невільника, щоб для нього швидше знайшовся покупець.
-Перші «рекламщики» з'явилися пізніше - в епоху Древньої Греції. Вже тоді по міських вулицях і площах бродили глашатаї, зазивали народ піснями, що спонукають купити що-небудь або скористатися якоюсь послугою.

2) Перегляньте відео-презентацію


3) Давайте поговоримо про те, чи завжди реклама  нам шкодить.

Інколи на телебаченні або на вуличних банерах можна побачити рекламу, яка пропагує здоровий спосіб життя чи інші важливі цінності.Таку рекламу називають соціальною. Соціальна реклама спрямована на досягнення благодійних або суспільно корисних цілей: реклама здорового способу життя; боротьба з забрудненням навколишнього середовища; реклама громадських організацій і фондів, які допомагають дітям-сиротам, людям з обмеженими можливостями, бездомним тваринам.

4)Висновок.
 У сучасному житті вже не обійтися без реклами . Проте слід пам'ятати, що реклама буває різною як шкідливою так і корисною. 

5)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.21-22. Надсилайте фотографію виконаних сторінок на мій номер Вайбер.  



Тема "Традиції збереження здоров'я в родині" (27 листопада) 

 Прочитайте гасло нашого уроку.
1) Переглянь відео - до теми уроку  .



2)Пригадайте хто відноситься до членів родини?.

3)Прочитай сторінки 50-53 у підручнику.Та дізнайтесь що таке спадковість та сімейні традиції.
       Спадко́вість — передача з покоління в покоління спадкових ознак, збереження й відтворення у нащадків основних ознак зовнішньої та внутрішньої будови, фізико-хімічних особливостей і життєвих функцій батьків.
                                                Традиції  родини
        Яка б не була традиція, вона завжди несе в собі взаємини між членами сім’ї та спілкування. Наприклад: ви намагаєтеся вечеряти всією родиною разом за одним столом, без телевізора, інтернету і будь-яких інших відволікаючих речей. Ви просто розмовляєте про проведений день.Слухаючи інших ви будете проявляти не байдужий до життя кожного члена сім’ї інтерес, а розповідаючи про свої справи — ви проявляєте довіру.Традиції є сімейними цінностями. Звичаї об’єднують покоління і зберігають історію ваших предків.
4)Дайте відповіді на запитання ст.52                            5)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.15.                  




Тема "Дружба та здоров'я.Побудова дружніх стосунків."       (4 грудня) 

1)Дайте відповідь на питання:
-Як ви вважаєте, що таке спілкування?

— Спілкування — це обмін думками, враженнями. Спілкування може відбуватися не лише між тими, хто бачить одне одного, а й по телефону, за допомогою пошти, через Інтернет тощо. Та нерідко буває, що хтось недочув чи неправильно зрозумів іншого. Через це можуть виникати непорозуміння, які призводять до неприємностей. На жаль, іноді трапляється й інша ситуація — більш «сильні» учні глузують над слабшими, дають їм прізвиська, ображають, віднімають гроші.

Уміння обирати добрих, надійних друзів, установлювати і підтримувати дружні стосунки є однією з найважливіших життєвих навичок. Але, щоб мати друзів, потрібно й самому навчитися дружити.

В житті усім потрібна дружба:

І для розваг, і для журби, й для служби.

Із другом легше в світі жити,

Але й дружити треба вміти.

Слід другові допомагати,

В пригоді завжди захищати,

Слід жарти друга розуміти

Й самому жартувати вміти.

Коли ж якесь нерозуміння,

Потрібно виявить терпіння.

При сварці — швидше помиритись —

Не варто з друзями сваритись.

— Діти, що автор хотів сказати цими рядками? 

2)Виберіть твердження, що характеризує справжнього друга та сприяє порозумінню між однолітками.

Справжній друг:

· має гарні іграшки, але нікому їх не дає;

· дружить тільки для власної вигоди;

· завжди готовий захистити друга і допомогти;

· підбиває друга на погані вчинки;

· відмовляється від небезпечних пропозицій і відмовляє від них друга;

· у всьому підтримує друга, навіть тоді, коли це може завдати шкоди іншим людям;

· міняє друзів, як рукавички;

· налаштовує проти інших дітей;

· не розкриває таємниць, які йому довірив друг;

· не обманює своїх друзів.

3) Переглянь відео - до теми уроку  .


4) Переглянь притчу  та казку про дружбу за посиланням.
Притча про дружбу

Казка про дружбу

5)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.16-17та надсилайте фотографію на мій номер Вайбер.                


Комментариев нет:

Отправить комментарий