Тема "Види перехресть.Рух майданами. " (2 квітня)
Рух транспорту на майдані часто здійснюється по колу.
Розгляньте фотографію різних видів перехресть.
1)Давайте переглянемо мультфільм та поміркуємо над ним.
Гра «Дорожній рух».
Гра проводиться на майданчику, на якому позначено тротуар, проїзну частину дороги, різні перехрестя, світлофори тощо.Учасники об’єднуються у 2 команди. У кожній команді - «водії», «пішоходи» і «регулювальник».Спочатку грає перша команда. «Регулювальник» зі свистком і «жезлом» у руках подає різні сигнали, а «водії» і «пішоходи» мають, керуючись ними, виконувати певні дії (стояти або рухатися). У цей час друга команда спостерігає, чи все правильно виконують учасники гри .Потім команди міняються ролями. Виграє та команда, яка все виконала правильно і не помилилася.
Тема "Дорожньо-транспортні пригоди ДТП"(9квітня)
2)Прочитайте вірш та поміркуйте .
Дві хмаринки необачно
не вписались в поворот
і пошкодили серйозно
бампер, крила і капот.
Перевищували швидкість
безрозсудні водії,
і посвідчення водійське
не отримали в ДАІ.
Грізний грім - патруль дорожній –
на пригоду поспішив,
штраф порушницям серйозний
гучно він оголосив:
- За таку страшну провину,
що призводить до біди,
слід негайно у долину
злити десять тонн води.
Леся Вознюк
- Чому сталася «дорожня пригода»?
- Що було пошкоджено?
- Хто прибув на місце пригоди?
Тема "Групи дорожніх знаків . " (16 квітня)
-Пригадай, які ти знаєш дорожні знаки. Для чого вони призначені?
2)Давайте переглянемо мультфільм та поміркуємо над ним.
Тема "Сомооцінка і поведінка людини.Упевненість і самовпевненість. . " (23 квітня)
Людина живе у світі. Спілкується з іншими людьми, навчається, розвиває свої здібності, досягає успіху. Кожній людині необхідно зрозуміти, якою вона є. Намагання людини пізнати саму себе визначають як самопізнання. Людина оцінює, які риси позитивні, а які — негативні. Здійснювати самооцінку необхідно чесно і правдиво. Після цього можна замислитися над тим, як розвивати позитивні риси, а як позбутися негативних, тобто самовдосконалюватися.
2)Давайте переглянемо відео до теми уроку.
3)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.42 . Надсилайте фотографію виконаних сторінок на мій номер Вайбер.
✵ Без труда нема плода.
✵ Терпінням і працею всього здобудеш.
В одному місті був маленький магазинчик, у якому господар торгував... бажаннями. Тут можна було купити все: будинки, заміжжя, дітей, улюблену роботу, здоров’я, машину і багато-багато чого іншого.
Ціни були незвичними. Наприклад, улюблена робота коштувала відмови від можливості планувати своє життя, віри у власні сили. Одруження можна було отримати практично задарма, а от щасливе життя коштувало дорого: відповідальність за власне щастя; знання своїх бажань; уміння цінувати те, що є; ризик втратити деяких друзів.
Коли у господаря запитували, чи не боїться він розоритися через такі ціни на бажання, він хитав головою і відповідав, що завжди є сміливці, які готові змінювати своє життя, відмовлятися від звичного, здатні повірити в себе, ті, хто мають сили заробити необхідну суму, щоб оплатити виконання своїх бажань. А на дверях магазину вже добру сотню років висіло оголошення: «Якщо твоє бажання не виконується — воно ще не оплачене».
Посилання на відео до теми уроку.
4)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.43 . Надсилайте фотографію виконаних сторінок на мій номер Вайбер.
Тема "Повага і самоповага.Вибір і досягнення мети. " (7 травня) -Сьогодні на уроці ми поговоримо про повагу та самоповагу.
Повага до людини - це почуття шани, прихильне, шанобливе ставлення до неї. Повага є запорукою доброзичливих стосунків між людьми.Потрібно шанобливо ставитися до людей, особливо до старших, найближчих і найдорожчих - батьків, родичів, учителів тощо.Виявити свою повагу можна по-різному: щирим привітанням, усмішкою, добрим, уважним ставленням до інших тощо.
Самоповага, повага до себе, шанобливе ставлення до себе, ціннісне ставлення до себе - це внутрішня моральна риса людини, що засвідчує позитивне в цілому, приязне ставлення до себе самої. У найбільш конкретних проявах самоповага людини виявляє себе в таких почуттях, як радість за себе, задоволеність, гордість, симпатія до себе тощо.1)Давайте переглянемо відео до теми уроку.
Посилання на відео.
Самоповага, повага до себе, шанобливе ставлення до себе, ціннісне ставлення до себе - це внутрішня моральна риса людини, що засвідчує позитивне в цілому, приязне ставлення до себе самої. У найбільш конкретних проявах самоповага людини виявляє себе в таких почуттях, як радість за себе, задоволеність, гордість, симпатія до себе тощо.
Посилання на відео.
2)Перегляньте мультфільм за посиланням та поміркуйте над ним.Чи поважали звірі один одного?
Посилання на мультфільм.
3)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.46 . Надсилайте фотографію виконаних сторінок на мій номер Вайбер.
Тема "Вплив телебачення , комп'ютерів, мобільних телефонів та інших засобів на здоров'я " (15 січня)
2)Отже, ми можемо зробити висновок що: Сучасний вік зробив телевізор і комп'ютер невід'ємними атрибутами не лише офісів, але й кожної квартири в місті і селі. Телевізор і комп'ютер — прекрасна розвага. Однак саме ці геніальні винаходи інколи стають причинами головного болю, погіршення зору, болей у хребті. Телевізійні передачі при тривалому їх перегляді негативно впливають на окремі функції зору дітей, виникнення порушень нервової системи, погане самопочуття. Дозволяючи дітям переглядати телевізійні передачі, працювати чи грати за комп'ютером, необхідно дотримувати таких правил:
1)переглядати тільки спеціальні дитячі передачі
2)тривалість безперервного перегляду не повинна перевищувати 45 хв;
3)за комп'ютером слід працювати у спеціальних окулярах;
4) тривалість роботи за комп'ютером для дітей початкових класів не повинна перевищувати 30-40 хв;
5)комп'ютер потрібно розташовувати в кутку чи задньою стінкою до стіни;
6) у приміщенні, де працює комп'ютер, необхідне щоденне вологе прибирання;
7)до і після роботи на комп'ютері слід протирати екран спеціальними серветками;
8) уважають, що наші зелені друзі — кактуси — також допомагають зменшити негативний вплив комп'ютера;
9)під час грози обов'язково вимкнути комп'ютер;
10)потрібно частіше провітрювати кімнату.
— У Японії вчені досліджували наслідки багатогодинного перебування дітей у віртуальному інформаційному просторі, зокрема під час багатогодинної комп'ютерної гри. Результати цих досліджень вражають: у дітей, які грають у комп'ютерні ігри, можуть виявлятися хронічні зміни у розвитку головного мозку; комп'ютерні ігри стимулюють лише ті частини головного мозку, які відповідають за зір та пересування і не допомагають у розвитку інших його важливих ділянок; у дітей, які довго грають у комп'ютерні ігри, не розвиваються лобні долі мозку, що відповідають за поведінку, тренування пам'яті, емоції, навчання. Ці частини мозку повинні розвиватися до досягнення дорослого віку.
5)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.23-24. Надсилайте фотографію виконаних сторінок на мій номер Вайбер.
Тема "Вплив реклами на рішення і поведінку людей. " (22 січня)
Сьогодні на уроці ми поговоримо про те, як реклама заохочує людей до прийняття певних рішень.
1) Прочитайте та поглибте свої знання про рекламу.
«Реклама, навіщо вона нам потрібна?» - таке питання ми задаємо собі, коли вона в черговий раз перервала перегляд цікавого фільму чи улюбленого телешоу. Реклама - інформація, яка привертає увагу до чого-небудь або підтримує інтерес до об'єкту. Щоб більше дізнатися про рекламу давайте дізнаємось коли і де виникла перша реклама .
-Перші рекламні повідомлення з'явилися ще за часів Стародавнього Єгипту. Археологи виявили папірус, залишений господарем якогось раба. Документ розхвалював фізичну витривалість, відмінне здоров'я і інші якості невільника, щоб для нього швидше знайшовся покупець.-Перші «рекламщики» з'явилися пізніше - в епоху Древньої Греції. Вже тоді по міських вулицях і площах бродили глашатаї, зазивали народ піснями, що спонукають купити що-небудь або скористатися якоюсь послугою.
2) Перегляньте відео-презентацію
Інколи на телебаченні або на вуличних банерах можна побачити рекламу, яка пропагує здоровий спосіб життя чи інші важливі цінності.Таку рекламу називають соціальною. Соціальна реклама спрямована на досягнення благодійних або суспільно корисних цілей: реклама здорового способу життя; боротьба з забрудненням навколишнього середовища; реклама громадських організацій і фондів, які допомагають дітям-сиротам, людям з обмеженими можливостями, бездомним тваринам.
4)Висновок. У сучасному житті вже не обійтися без реклами . Проте слід пам'ятати, що реклама буває різною як шкідливою так і корисною.
5)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.21-22. Надсилайте фотографію виконаних сторінок на мій номер Вайбер.
Прочитайте гасло нашого уроку.1) Переглянь відео - до теми уроку .
2)Пригадайте хто відноситься до членів родини?.
3)Прочитай сторінки 50-53 у підручнику.Та дізнайтесь що таке спадковість та сімейні традиції. Спадко́вість — передача з покоління в покоління спадкових ознак, збереження й відтворення у нащадків основних ознак зовнішньої та внутрішньої будови, фізико-хімічних особливостей і життєвих функцій батьків. Традиції родини Яка б не була традиція, вона завжди несе в собі взаємини між членами сім’ї та спілкування. Наприклад: ви намагаєтеся вечеряти всією родиною разом за одним столом, без телевізора, інтернету і будь-яких інших відволікаючих речей. Ви просто розмовляєте про проведений день.Слухаючи інших ви будете проявляти не байдужий до життя кожного члена сім’ї інтерес, а розповідаючи про свої справи — ви проявляєте довіру.Традиції є сімейними цінностями. Звичаї об’єднують покоління і зберігають історію ваших предків.4)Дайте відповіді на запитання ст.52 5)Виконайте завдання у друкованому зошиті ст.15.
Тема "Дружба та здоров'я.Побудова дружніх стосунків." (4 грудня)
-Як ви вважаєте, що таке спілкування?
— Спілкування — це обмін думками, враженнями. Спілкування може відбуватися не лише між тими, хто бачить одне одного, а й по телефону, за допомогою пошти, через Інтернет тощо. Та нерідко буває, що хтось недочув чи неправильно зрозумів іншого. Через це можуть виникати непорозуміння, які призводять до неприємностей. На жаль, іноді трапляється й інша ситуація — більш «сильні» учні глузують над слабшими, дають їм прізвиська, ображають, віднімають гроші.
Уміння обирати добрих, надійних друзів, установлювати і підтримувати дружні стосунки є однією з найважливіших життєвих навичок. Але, щоб мати друзів, потрібно й самому навчитися дружити.
В житті усім потрібна дружба:
І для розваг, і для журби, й для служби.
Із другом легше в світі жити,
Але й дружити треба вміти.
Слід другові допомагати,
В пригоді завжди захищати,
Слід жарти друга розуміти
Й самому жартувати вміти.
Коли ж якесь нерозуміння,
Потрібно виявить терпіння.
При сварці — швидше помиритись —
Не варто з друзями сваритись.
— Діти, що автор хотів сказати цими рядками?
2)Виберіть твердження, що характеризує справжнього друга та сприяє порозумінню між однолітками.
Справжній друг:
· має гарні іграшки, але нікому їх не дає;
· дружить тільки для власної вигоди;
· завжди готовий захистити друга і допомогти;
· підбиває друга на погані вчинки;
· відмовляється від небезпечних пропозицій і відмовляє від них друга;
· у всьому підтримує друга, навіть тоді, коли це може завдати шкоди іншим людям;
· міняє друзів, як рукавички;
· налаштовує проти інших дітей;
· не розкриває таємниць, які йому довірив друг;
· не обманює своїх друзів.
Притча про дружбу
Комментариев нет:
Отправить комментарий