3)Виконай завдання самостійної роботи подані нижче на оцінку. Завдання 1
(Порівняйте дроби)
2/7 і 5/7, 10/10 і 6/10, 1/9 і 1/5, 4/4 і 8/8.
Завдання 2
Знайди 2/9 від 182709
4/6 від числа становить 64.Знайди ціле число.
Знайди 2 / 18 від 820800
Задача 3
Туристи подолали відстань 1240 км.Пішки вони пройшли 1/8 всього шляху, залізницею проїхали 2/5 всієї дороги, а решту проїхали автобусом.Скільки кілометрів туристи пройшли пішки, скільки проїхали залізницею і скільки автобусом?
4)Надсилай фотографії своєї роботи на мій номер Вайбер.
(6 травня) Тема"Арифметичні дії додавання, віднімання, множення та ділення".
1)Попрацюй усно виконавши обчислення.
2)Попрацюємо разом та розглянемо №1175 та № 1177 ст.182
Завдання 1175
Завдання 1177
Завдання 1182
3)Виконайте завдання №1185 та № 1186 ст.183 . Надсилайте фотографії своєї роботи на мій номер Вайбер.
6)Виконай приклади №1085( виконуючи всі дії у стовпчик) та задачу № 1086. Надсилай фотографії своєї роботи на мій номер Вайбер.
(13 квітня) Тема :"Контрольна робота ".
Контрольна робота буде проходити у вигляді звичайної контрольної роботи (приклади, задачі, рівняння тощо).Всі обчислення прикладів на дії множення, ділення, додавання та віднімання виконуються тільки письмово у стовпчик.Дії виконані в рядок не зараховуються( зразок: 25707:126=204, 32 грн 84 коп + 9грн 89 коп = 4273 коп.).
Робота буде розміщена в цьому уроці рівно о 12 годині, час виконання 40-45 хвилин (урок).Надсилати фотографію роботи слід не пізніше 12 год 50 хвилин.Роботи надіслані пізніше зазначеного часу будуть оцінені нижчим балом.
Рекомендації щодо виконання роботи.
Роботу виконуємо на окремому подвійному аркуші у клітинку, приклади на множення та ділення записуємо відразу у стовпчик.Приклади на обчислення часу, вартості(грн, коп.) спочатку пишемо у рядок, а нижче виконуємо у стовпчик обчислення. Рівняння виконуємо обчислюючи дії( *, :, +, -) збоку у стовпчик.В задачі дії теж обчислюємо у стовпчик. Заздалегідь запишіть число та назву роботи.
Тринадцяте квітня
Контрольна робота
Приклади 1
3809 *23 176 *305 2521 *321
Приклади 2
16832 : 32 22635: 45 75768 :462
Рівняння 3
Х : ( 590 – 497) = 4200
Завдання 4
Знайди а * 40 - в ,
якщо а=563, в = 11.608
Приклади 5
18 год 45 хв + 6
год 28 хв
48 р.6 міс. – 11р.9 міс
27грн 69коп + 13грн
54коп.
34 грн 6 коп. * 12
Задача 6
Одна бригада робітників може виготовити 2520 замків за 21 день, а друга –
за 28 днів. За скільки днів будуть виготовлені ці замки, якщо обидві бригади
працюватимуть разом?
(14 квітня) Тема"Поняття "дріб".Читання та запис дробів"
1)Давайте пригадаємо, що таке дріб.
2)Розгляньте малюнки №1096 ст.168 та дайте відповіді на запитання.
Пригадайте !
Чисельник знаходиться зверху риски дробу та вказує на те скільки частин взяли.
Знаменник знаходитьсь знизу від риски дробу та вказує на скільки частин щось поділено.
4)Попрацюємо разом №1098.Слід записати дроби від найменшого до найбільшого.
Давайте трішки пригадаємо з минулого.Якщо взяти два однакових пироги і розрізати перший на 4 частини, а другий на 10 частин.Від кожного пирога взяти по одній частині, тобто 1/4 і 1/10. Який шматок пирога буде більший за розміром? Звичайно там де ми поділили на 4 частини , тобто 1/4 буде більше ,ніж 1/10 частинка.Отже, більший той дріб у якого менший знаменник.Тому починаємо записувати з найменшого дробу:
1/20, 1/13, 1/10, 1/9, 1/8,1/5, 1/2.
5)Прочитайте правило ст.168 та вивчіть його напам'ять.
6) Порацюємо разом та розглянемо №1100, та №1102 ст 169.
Завдання № 1102
6)Виконай завдання №1105( переглянь ще раз моє пояснення написане вище)та задачу № 1106. Надсилай фотографії своєї роботи на мій номер Вайбер.
(15 квітня) Тема"Чисельник і знаменник дробу"
1)Давайте пригадаємо ще раз що називають звичайним дробом.
Якщо чисельник дробу дорівнює його знаменнику, то дріб дорівнює числу 1.
4)Повторіть правило ст.172
5)Попрацюємо разом № 1123 ст.172
Задача 1123
Було - 432 порцій До обіду - 1/6 порцій Після обіду - ? половину решти За 1 день продав - ?порцій 1) Скільки порцій морозива продав продавець до обіду? 432 : 6 * 1 = 72 ( п. ) 2) Скільки порцій морозива залишилось? 432 - 72 = 360 ( п. ) 3) Скільки порцій морозива продав продавець після обіду? 360 : 2 = 180 ( п. ) 4) Скільки порцій морозива продав продавець за весь день? 72 + 180 = 252 ( п. ) Відповідь: за весь день продавець продав 252 порції морозива.
6)Виконай завдання подані нижче на оцінку .
Завдання 1 Запиши числа дробами. Одна восьма, дві третіх, шість десятих,три сьомих. Завдання 2 Запиши дроби в такій послідовності, від найменшого до найбільшого. 1/12, 1/7, 1/2, 1/9, 1/18 , 1/4. Завдання 3 Порівняй дроби : 1/9 і 5/9 , 8/12 і 10/12, 2/3 і 3/3, 22/25 і 20/25. Завдання 4 Випиши дроби, які дорівнюють числу 1. 7/8, 12/12, 4/10, 3/3, 9/27, 11/11, 2/6, 2/2. Задача 5
У магазині 250 костюмів для жінок і 450 костюмів для чоловіків. За день продали п'яту частину костюмів для жінок і третю частину костюмів для чоловіків. Яких костюмів продали більше і у скільки разів?
(21 квітня) Тема"Знаходження дробу від числа"
1)Давайте пограємо та назвемо дроби під малюнками.
3)Розгляньте пояснення задачі №1139 ст.175 у підручнику.
4)Вивчіть правило ст.176 напам'ять.
5) Порацюємо разом та розглянемо №1140 , №1144 ст.176
Завдання 1140
Задача 1144
7)Виконай самостійно тестову роботу до 15 години. Тестова робота буде у доступі саме в цей день з 12 години.
(29 березня) Тема"Письмове множення на трицифрове число.Задачі на спільну роботу".
1)Попрацюй усно розглянувши №1010 на ст.155.Обчисли ланцюжок виразів та дізнайся з якою швидкістю дмуть вітри в Антарктиді.
45000 : 50 * 4 :100 :152 *800 : 10
2)Розглянь № 1011 у підручнику на ст.156 та прийом обчислення запису множення нижче
3) Пригадай правило підпису чисел у письмовому множенні.
Одиниці підписуємо під одиницями, десятки під десятками, сотні під сотнями, одиниці тисяч під одиницями тисяч . Записуємо розряд під розрядом!За зразком малюнка поданого вище.
1) 1 год 20 хв * 7 = ( 60 хв + 20 хв ) * 7 = 80 хв * 7 = 560 хв, або 9 год 20 хв - потрібно часу на приготування уроків протягом одного тижня
2) 80 хв* 28днів = 2240 хв = 37 * 60 хв + 20 хв =37 год 20 хв - потрібно часу на приготування уроків протягом чотирьох тижнів
Відповідь: щодня потрібно 80 хв для приготування уроків, щотижня -9год20хв, а протягом 4тижнів- 37год20хв.
6)Виконай письмово №1076 та №1077, надсилай фотографії виконаної роботи на мій номер Вайбер.
Тема"Письмове додавання та віднімання багатоцифрових чисел.Творча робота над задачею".(11 січня)
1)Попрацюй усно.
8000 : 4000 500* 3 25000 : 5
230 * 2 810 : 90 204* 10 000
2)Розглянь малюнок № 674 у підручнику на ст.109
3) Пригадай правило підпису чисел у письмовому додаванні чи відніманні.
Одиниці підписуємо під одиницями, десятки під десятками, сотні під сотнями, одиниці тисяч під одиницями тисяч . Записуємо розряд під розрядом!За зразком малюнка.
x - 4245 = 1542 y - 1734=2162 x= 4245 + 1542 y= 2162 + 1734
x= 5787 y= 3 896
5)Виконай письмово( у стовпчик) №679 та № 680 ст.110, надсилай фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.
Нагадую!!!Всі обчислення записуємо і виконуємо у стовпчик.
Тема"Письмове додавання та віднімання багатоцифрових чисел.Рівняння з однією змінною, у якому права або ліва частина представлена числовим виразом".(12 січня)
6)Виконай письмово( у стовпчик) №689 та № 690 ст.111, надсилай фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.
Нагадую!!!Всі обчислення записуємо і виконуємо у стовпчик.
Тема"Письмове додавання у випадку трьох доданків.Складання допоміжної моделі задачі:короткого запису, схеми".(13 січня)
1)Попрацюй усно та обчисли ланцюжки.
2)Попрацюй усно , за бажанням виконавши математичну розминку.
-Назви три послідовні натуральні числа, найменшим з яких є найбільше чотирицифрове число.
-До трицифрового числа ліворуч дописали цифру 5.На скільки збільшилося число?
-У числі 3325 праворуч дописали цифру 0.У скільки разів збільшилося число?
3)Розглянь малюнок № 692 у підручнику на ст.111 та зразок додавання трьох доданків.
41657+ 25374 5126 72157
4) Зверни увагу на підписування розрядів кожного числа, та пригадай правило попередніх уроків.
5)Переглянь відео до теми уроку та зверни увагу, що таким чином додаються і всі інші багатоцифрові числа. Посилання на відео-урок.
6)Попрацюємо разом та розв'яжемо задачу №694 (1)ст.111
На елеваторі було 2703 ц пшениці та 1675 ц жита. Досипали ще 1357 ц зерна. Скільки центнерів зерна стало на елеваторі ?
Задача №694 Було - 2703ц пшениці і 1675 ц жита Досипали - 1357 ц Стало -? ц 1-й спосіб 1) +2703 1675 4378 (ц) - було на елеваторі 2) + 4378 1357 5735 (ц) 2-й спосіб
+2703
+1675 1357 5735 (ц) Відповідь: на елеваторі стало 5.735 центнерів зерна.
7) Виконай письмово(у стовпчик) №698 та № 699, задачу що подібна до поясненої задачі вище.Надсилай фотографію виконаної роботи на мій номер Вайбер.
Тема."Перевірка правильності виконання дії додавання.Вирази зі змінною.Самостійна тестова робота"
(14 січня)
1)Попрацюй усно та за бажанням пограй у гру.
2) Пригадай взаємозв'язок дії додавання та віднімання.
Дію додавання завжди можна перевірити дією віднімання та навпаки! Наприклад:
+45 403 - 48 670
3 267 45 403 48 670 3 267
3)Попрацюємо разом та розв'яжемо задачу №706 ст.113
Після того як із туристичної бази від'їхали 1246 туристів. Там залишилося ще 349 дітей та 856 дорослих туристів.Скільки людей було на базі спочатку?
Задача №706 Було - ? людей Від'їхали - 1246 людини Залишилось - 349 дітей і 856дорослих
1) +349
856 1205(л.) - залишилось
2) +1205 1246
2451(л.)
Відповідь: спочатку на базі було 2451 людина.
4)Виконай самостійно тестову роботу до 16 години. Тестова робота буде у доступі саме в цей день з 12 години.
Тема"Перевірка правильності виконання дії віднімання.Задачі на знаходження невідомих за двома різницями".(18 січня)
1)Попрацюй усно та обчисли .
2) Пригадай взаємозв'язок дії додавання та віднімання.
Дію додавання завжди можна перевірити дією віднімання та навпаки!
3) Розгляньте №710 на ст.113 у підручнику.
4) Попрацюємо усно разом та розглянемо № 711, та задачу № 713.
Знайди значення виразу b + ( b - 505 ), якщо b = 7700.
Якщо b = 7700, то b + ( b - 505 ) = 7700 + ( 7700 - 505 ) = 7700 - 7195 = 505
Задача № 713
Одна туристична група була в дорозі 6 годин, а інша - 2 години. Перша група пройшла на 20 км більше, ніж друга. Скільки кілометрів пройшла кожна туристична група, якщо рухалися вони з однаковою швидкістю? Розв`яжемо задачу за планом.
1) На скільки більше часу була в дорозі перша група, ніж друга?
6 - 2 = 4 ( год )
2) З якою швидкістю рухалась І група?
20 : 4 = 5 ( км / год )
3) Скільки кілометрів пройшла І група?
5 * 6 = 30 ( км )
4) Скільки кілометрів пройшла ІІ група?
5 * 2 = 10 ( км )
Відповідь: І група пройшла 30 км, а ІІ група - 10 км.
6) Виконай письмово(у стовпчик) №715 та № 716, задачу що подібна до поясненої задачі вище.Надсилай фотографію виконаної роботи на мій номер Вайбер.
Тема"Дії з іменованими числами .Задачі на знаходження невідомих за двома різницями".(19 січня)
1)Попрацюй усно та порівняй числа.
2)Пригадай одиниці виміру довжини та ваги.
3)Попрацюємо разом та розглянемо зразки додавання іменованих чисел та правило.
Розв'язувати приклади з іменованими числами ми можемо двома способами: залишаючи числа в тих одиницях виміру у яких вони записані, або перетворюючи їх у менші одиниці виміру. Так як на зразках малюнків.
4) Розгляньте пояснення №720 на ст.115 у підручнику.
6) Виконай письмово(у стовпчик) №726 та задачу № 724.Надсилай фотографію виконаної роботи на мій номер Вайбер.
Тема"Дії з іменованими числами .Складені задачі на встановлення залежності між швидкістю ,часом і шляхом.Самостійна тестова робота".(20 січня)
1)Попрацюй усно .
2)Пригадай правило додавання та віднімання іменованих чисел у стовпчик. Розв'язувати приклади з іменованими числами ми можемо двома способами: залишаючи числа в тих одиницях виміру у яких вони записані, або перетворюючи їх у менші одиниці виміру.
Комментариев нет:
Отправить комментарий