Дистанційне навчання.Математика.


Математика
(5 травня) Тема"Закріплення вивченого.Самостійна робота".
1)Давайте пригадаємо , що ми знаємо про дробові числа та пригадаємо правила ст.170, ст.172, ст.174 і ст.176.
Із  двох дробів з однаковими знаменниками більший є той, у якого чисельник більший, а менший - той, у якого чисельник менший.
Якщо чисельник дробу дорівнює його знаменнику, то дріб дорівнює числу 1.
2)Переглянь відео до теми уроку.

3)Виконай завдання  самостійної роботи подані нижче на оцінку. 
                        Завдання 1
(Порівняйте дроби)
2/7 і 5/7,   10/10 і 6/10,    1/9 і 1/5,   4/4 і 8/8.
                       Завдання 2
Знайди 2/9 від 182709
 4/6 від числа становить 64.Знайди ціле число.
Знайди 2 / 18 від 820800
                     Задача 3
  Туристи подолали відстань 1240 км.Пішки вони пройшли 1/8 всього шляху, залізницею проїхали 2/5 всієї дороги, а решту  проїхали автобусом.Скільки кілометрів туристи пройшли пішки, скільки проїхали залізницею і скільки автобусом?
4)Надсилай фотографії своєї роботи на мій номер Вайбер.                           


(6 травня) Тема"Арифметичні дії додавання, віднімання, множення та ділення".
1)Попрацюй усно виконавши обчислення.
2)Попрацюємо разом  та розглянемо  №1175 та № 1177 ст.182
                                  Завдання 1175
Завдання 1177
Завдання 1182
3)Виконайте завдання №1185 та № 1186 ст.183 . Надсилайте фотографії своєї роботи на мій номер Вайбер.














(26 квітня) Тема"Геометричні тіла: конус,циліндр, пураміда, куля, куб".
1)Давайте пригадаємо , що ми знаємо про дробові числа.
2)Розгляньте геометричні фігури зображені на малюнку.
3)Розгляньте чим відрізняються об'ємні фігури від площинних фігур.
4)Переглянь відео до теми уроку.

Посилання на відео до теми уроку.
5)Попрацюємо разом  та розглянемо  №1148та № 1149 ст.177

Задача №1152
6)Виконайте завдання №1151 та № 1155 ст.178 . Надсилайте фотографії своєї роботи на мій номер Вайбер.



(27 квітня) Тема"Геометричні тіла.Нестандартні задачі".
1)Давайте пригадаємо назви об'ємних геометричних фігур.

2)Переглянь відео до теми уроку.
Зробимо висновок!
3)Розгляньте геометричні фігури зображені на малюнку №1157 та №1158 ст.179

4)Виконай завдання подані нижче 
на оцінку. 
                        Завдання 1
8 год 15 хв - 3 год 20 хв
2 доби 16 год + 4 доби 18 год
36 грн 40 коп. : 20 коп. 
                        Задача 2
В ателье привезли 672 м тканини. 1/4 всієї тканини  становить вовна, 1/3 -шовк, а решту - ситець.Скільки метрів ситцю привезли в ателье?
                           Завдання 3
Знайди 3/7 від 21147
 2/3 від числа становить 32.Знайди ціле число.
Знайди 2/8 від 218400 



(28 квітня) Тема"Порівняння дробів. Знаходження дробу від числа.".
1)Давайте пригадаємо , як ми знаходимо частину від числа.

2)Переглянь відео та пригадайте , як ми знаходимо дріб від числа.
4)Попрацюємо разом  №1166, № 1167, № 1168 ст.180-181
Завдання № 1166
Завдання № 1167

Завдання №1168
6)Виконай  рівняння №1173( виконуючи всі дії у стовпчик) та задачу № 1174. Надсилай фотографії своєї роботи на мій номер Вайбер.


(29 квітня) Тема "Знаходження  числа за величиною його дробу."
1)Попрацюйте усно.
2)Пригадайте правило ст.176  яке ви вчили напам'ять.
3)Перегляньте ще одне відео до теми уроку.
Посилання на відео.
4)Попрацюємо разом за ст.176-177 у підручнику №1141 та №1143.
Завдання № 1141
      
                                          Задача №1143
5)Виконай завдання  №1146 та задачу № 1147 ст176-177 у підручнику. Надсилай фотографії своєї роботи на мій номер Вайбер.




(12 квітня) Тема"Співвідношення між одиницями вартості. Дії з іменованими числами.Узагальнення вивченого".

1)Попрацюй усно розглянувши №1078 на ст.165.Обчисли ланцюжок виразів та дізнайся у якому році було введено в обіг національнум валюту - гривню.
120 * 10  : 2 : 2  * 3 +1000 + 90 + 6             
2)Розглянь грошові одиниці України, та назви їх в порядку зростання.
Пригадай!
1грн=100 коп.
3)Розглянь   № 1081 у підручнику на  ст.165 та прийом обчислення  запису додавання та віднімання одиниць вартості.
4)Переглянь відео до теми уроку.

5)Попрацюємо разом .Прочитайте задачу №1084
                                   Задача № 1084
         Ціна 1шт.           Кількість          Заг.вартість 
Стіл    1800грн             2шт.                   ?грн 
                                                                      Всього 7200грн
Ст. ?,на 1350грн м.       ?шт.                 ?грн 
1)1800*2=3600(грн)- заплатили за столи
2)1800 - 1350=450(грн)-коштує 1 стілець
3)7200 - 3600=3600(грн)- заплатили за стільці
4) 3600 : 450=8(стільців)
Відповідь: купили 8 стільців.        
6)Виконай приклади №1085( виконуючи всі дії у стовпчик) та задачу № 1086. Надсилай фотографії своєї роботи на мій номер Вайбер.


(13 квітня) Тема :"Контрольна робота ".
Контрольна робота буде проходити у вигляді звичайної контрольної роботи (приклади, задачі, рівняння тощо).Всі обчислення прикладів на дії множення, ділення, додавання та віднімання виконуються тільки письмово у стовпчик.Дії виконані в рядок не зараховуються(  зразок: 25707:126=204,        32 грн 84 коп + 9грн 89 коп = 4273 коп.).  
Робота буде розміщена в цьому уроці рівно о 12 годині, час виконання  40-45 хвилин (урок).Надсилати  фотографію роботи слід не пізніше 12 год 50 хвилин.Роботи надіслані пізніше зазначеного часу будуть оцінені нижчим балом.
Рекомендації щодо виконання роботи.
Роботу виконуємо на окремому подвійному аркуші у клітинку, приклади на множення та ділення записуємо відразу у стовпчик.Приклади на обчислення часу, вартості(грн, коп.) спочатку пишемо у рядок, а нижче виконуємо у стовпчик обчислення.  Рівняння виконуємо обчислюючи дії( *, :, +, -) збоку у стовпчик.В задачі дії теж обчислюємо у стовпчик. Заздалегідь запишіть число та назву роботи.
                             Тринадцяте квітня
                          Контрольна робота

                               Приклади 1

3809 *23            176 *305           2521 *321

                             Приклади 2

16832 : 32            22635: 45            75768 :462 

                               Рівняння 3

Х : ( 590 – 497) = 4200

                                Завдання 4

Знайди а * 40 - в , якщо а=563, в = 11.608

                                  Приклади 5

18 год 45 хв + 6 год 28 хв                          

 48 р.6 міс. – 11р.9 міс

27грн 69коп + 13грн 54коп.                        

34 грн 6 коп. * 12

                                    Задача 6

Одна бригада робітників може виготовити 2520 замків за 21 день, а друга – за 28 днів. За скільки днів будуть виготовлені ці замки, якщо обидві бригади працюватимуть разом?



(14 квітня) Тема"Поняття "дріб".Читання та запис дробів"
1)Давайте пригадаємо, що таке  дріб.
2)Розгляньте малюнки №1096 ст.168  та дайте відповіді на запитання.
                            Пригадайте !
Чисельник знаходиться зверху риски дробу та вказує на те скільки частин взяли.
Знаменник знаходитьсь знизу від риски дробу та вказує на скільки частин щось поділено.

3)Переглянь відео до теми уроку.

4)Попрацюємо разом  №1098.Слід записати дроби від найменшого до найбільшого.
Давайте трішки пригадаємо з минулого.Якщо взяти два однакових пироги і розрізати перший на 4 частини, а другий на 10 частин.Від кожного пирога взяти по одній частині, тобто  1/4  і  1/10. Який шматок пирога  буде більший за розміром? Звичайно там де ми поділили на 4 частини , тобто 1/4 буде більше ,ніж 1/10 частинка.Отже, більший той дріб у якого менший знаменник.Тому починаємо записувати з найменшого дробу:
1/20, 1/13, 1/10, 1/9, 1/8,1/5, 1/2.
5)Прочитайте правило ст.168 та вивчіть його напам'ять.
6) Порацюємо разом та розглянемо №1100, та №1102 ст 169.
         Завдання № 1102

6)Виконай завдання №1105
( переглянь ще раз моє пояснення написане вище)та задачу № 1106. Надсилай фотографії своєї роботи на мій номер Вайбер.


(15 квітня) Тема"Чисельник і знаменник дробу"
1)Давайте пригадаємо ще раз що називають  звичайним дробом.
2)Переглянь відео до теми уроку.

3) Порацюємо разом та розглянемо №1107
                                 
Завдання № 1108
5)Прочитайте правило ст.170 та вивчіть його напам'ять.
                        Завдання №1109

6)Виконай завдання подані нижче 
на оцінку виконуючи всі дії у стовпчик.

            Приклади 1

17 год 35 хв + 9 год 48 хв                             

28 діб 13год – 11діб19год

52грн 46коп. + 11грн 64коп.                         

25 грн 9 коп. * 16

           Приклади 2

4709 *32        238 *204          44165: 73
             Завдання №1115  та № 1116    ст.171.
7)Надсилай фотографії своєї роботи на мій номер Вайбер.



(19 квітня) Тема"Читання та запис дробів.Порівняння дробів."
1)Давайте пограємо та назвемо дроби під малюнками.
2)Попрацюємо разом № 1117  ст.171
3)Розгляньте малюнок ст.171 №1119 та прочитайте пояснення.
Якщо ми поділили пиріг на 6 частин і взяли або з'їли усі ці частини, тобто 6/6 то ми з'їли увесь пиріг , а він у нас був один(1).Висновок : 6/6= 1

4)Перегляньте відео до теми уроку.
Посилання на відео.

Якщо чисельник дробу дорівнює його знаменнику, то дріб дорівнює числу 1.
5)Вивчіть правило ст.172 напам'ять.
6)Виконайте завдання №1121 та № 1122  ст.172 .Надсилайте фотографії своєї роботи на мій номер Вайбер.



(20 квітня) Тема"Дроби, які дорівнюють одиниці."
1)Давайте пограємо та назвемо дроби під малюнками.
2)Пригадайте правило порівняння дробів з однаковим знаменником.

3)Переглянь відео до теми уроку.
Якщо чисельник дробу дорівнює його знаменнику, то дріб дорівнює числу 1.
4)Повторіть правило ст.172 
5)Попрацюємо разом № 1123  ст.172
Задача 1123
Було - 432 порцій
До обіду - 1/6 порцій
Після обіду - ? половину решти
За 1 день продав - ?порцій
1) Скільки порцій морозива продав продавець до обіду?
432 : 6 * 1 = 72 ( п. )
2) Скільки порцій морозива залишилось?
432 - 72 = 360 ( п. )
3) Скільки порцій морозива продав продавець після обіду?
360 : 2 = 180 ( п. )
4) Скільки порцій морозива продав продавець за весь день?
72 + 180 = 252 ( п. )
Відповідь: за весь день продавець продав 252 порції морозива.
6)Виконай завдання подані нижче на оцінку .
                         Завдання 1
Запиши числа дробами.
Одна восьма, дві третіх, шість десятих,три сьомих.
                                Завдання 2
Запиши дроби в такій послідовності, від найменшого до найбільшого.
1/12, 1/7, 1/2,  1/9,  1/18 , 1/4.  
                              Завдання 3
Порівняй дроби :
1/9 і  5/9  ,  8/12 і 10/12,  2/3 і 3/3,  22/25 і 20/25.
                              Завдання 4
Випиши дроби, які дорівнюють числу 1.
7/8,  12/12,  4/10,   3/3,   9/27,   11/11,   2/6,   2/2.
                              Задача 5
  У магазині 250 костюмів для жінок і 450 костюмів для чоловіків. За день продали п'яту частину костюмів для жінок і третю частину костюмів для чоловіків. Яких костюмів продали більше і у скільки разів?


(21 квітня) Тема"Знаходження дробу від числа"
1)Давайте пограємо та назвемо дроби під малюнками.
2)Порацюйте усно №1128 ст.173
3)Перегляньте відео до теми уроку.
4)Розгляньте пояснення задачі №1129 ст.173 у підручнику.
5)Вивчіть правило ст.172 напам'ять.

6) Порацюємо разом та розглянемо №1130, №1131 та №1132 ст 174.
Задача №1130
За 3 дні - 30 км
За перший день -?км, 2/5 усього шляху
30 : 5 * 2 = 6 * 2 = 12 ( км ) - за перший день
Відповідь: за перший день туристи пройшли 12 км
Завдання № 1131
Завдання № 1132

7)Виконай завдання №1136 та №1137.Вивчи правило ст.174 напам'ять. Надсилай фотографії своєї роботи на мій номер Вайбер.


(22 квітня) Тема "Знаходження  числа за величиною його дробу."
1)Порацюйте усно №1138 ст.175
2)Перегляньте відео до теми уроку.

Посилання на відео.
3)Розгляньте пояснення задачі №1139 ст.175 у підручнику.
4)Вивчіть правило ст.176 напам'ять.
5) Порацюємо разом та розглянемо №1140 , №1144 ст.176
                                      Завдання 1140
Задача 1144
7)Виконай самостійно тестову роботу до 15 години. Тестова робота буде у доступі саме в цей день з 12 години.





(29 березня) Тема"Письмове множення на трицифрове число.Задачі на спільну роботу".
 1)Попрацюй усно розглянувши №1010 на ст.155.Обчисли ланцюжок виразів та дізнайся з якою швидкістю дмуть вітри в Антарктиді.
45000 : 50  * 4 :100  :152 *800 : 10           
2)Розглянь   № 1011 у підручнику на  ст.156 та прийом обчислення  запису множення нижче


3) Пригадай правило підпису чисел у письмовому множенні.
Одиниці підписуємо під одиницями, десятки під десятками, сотні під сотнями, одиниці тисяч під одиницями тисяч .  Записуємо розряд під розрядом!За зразком малюнка поданого вище.
3)Переглянь відео до теми уроку.

4)Попрацюємо разом .Прочитайте задачу №1014
                                    Задача № 1014
1 насос за 9 хв-720 відер
2 насос за 8 хв-560 відер
Разом за 1 годину - ? відер
1) 720 : 9= 80 (в.) -  1 насос за 1 хвилину
2) 560 : 8 = 70 (в.)  - 2 насос за 1 хвилину
3) 80 + 70 = 150 (в.) - за 1 хвилину разом, 
1 год = 60 хв, тому
4)  150 * 60 =9.000( в.) 
Відповідь :обидва насоси накачають разом за 1 годину 9.000 відер води.
5)Виконай письмово( у стовпчик) №1017та № 1018 ст.156, надсилай фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.
 Нагадую!!!Всі обчислення записуємо і виконуємо у стовпчик. 


(30 березня) Тема"Письмове множення на трицифрове число.Множення на 101.Розв'язування практично - зорієнтованих задач. Самостійна робота".
 1)Попрацюй усно .

2)Розглянь   № 1021 у підручнику на  ст.156 та прийом обчислення  запису множення нижче.

 Нагадую!!!Підписування добутків починаємо під числом на яке ми множимо.
3)Переглянь відео до теми уроку.Давайте пригадаємо , що ми вже вивчили.

4)Переглянь  наступне відео до теми уроку.

5)Попрацюємо разом .Прочитайте задачу №1023
                                   Задача № 1023
Для 104 об.- по 425 бл.
Для 68 об.  - по 235 бл.
Всього - ?  бл.
1) 425* 104 = 44.200( бл) - першого разу
2) 235* 68 = 15.980(бл.) - другого разу
3) 44.200 + 15.980 = 60.180(бл.)
Відповідь : всього відвантажили  60.180 будівельних блоків.
6)Виконай самостійно тестову роботу до 15 години. Тестова робота буде у доступі саме в цей день з 13 години.


(31березня) Тема"Письмове множення на трицифрове число. Види трикутників за сторонами"
1)Попрацюй усно розглянувши №1028на ст.158.Обчисли ланцюжок виразів та дізнайся , на яку глибину можуть занурюватися кити
1500   *  3 : 100 * 20 : 30 * 100
2)Переглянь відео до теми уроку.Давайте пригадаємо , що ми вже вивчили.

3)Попрацюємо разом .Прочитайте задачу №1031
                                   Задача № 1031
Було  - 3128 л молока
Розлили - у ? бідонів по 34 л
Залишилося - 680 л молока
1)3128 - 680 =2448 (л) - молока розлили
2) 2448 : 34=72 (б.)
Відповідь : 72 бідони наповнили молоком.

4)Виконай  дії письмово( у стовпчик) №1034 та задачу            № 1032 ст.158, надсилай фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.
 Нагадую!!!Всі обчислення записуємо і виконуємо у стовпчик. 



(1 квітня) Тема"Письмове ділення на трицифрове число. Задачі на рух тіл ."
1)Попрацюй усно . 
а)


б) Очисли усно , визначаючи частку способом добору.
333 : 3         960 : 320           840 : 420        1020 : 510         

2)Переглянь відео до теми уроку.
3)Попрацюємо разом та розв'яжемо задачу №1041.
                                    Задача№ 1041
За 6 днів - 120 суконь і 60 блузок
За ? днів - 540суконь і 270 блузок
1)120 + 60 =180 (шт.)- виробів пошили за 6 днів
2)180 : 6 = 30 (шт.) - виробів шиють за 1 день
3) 540 + 270 = 810(шт.) виробів треба пошити
4) 810 : 30 = 27(днів)
Відповідь:можна пошити 540 суконь і 270 блузок за 27 днів.
4)Виконай №1042, №1043 та надсилай фотографію виконаної роботи на мій номер Вайбер.


(5 квітня) Тема"Письмове ділення на трицифрове число. Розв'язування нерівностей ."
1)Попрацюй усно .

2)Переглянь відео до теми уроку.

3)Розглянь   № 1045 у підручнику на  ст.160 та прийом обчислення  запису ділення нижче
Пригадай , що коли ми зносимо відразу два числа, то обов'язково у частку пишемо нуль!
4)Попрацюємо разом .Прочитайте задачу №1049
                                    Задача№ 1049
Було -120 м доріжки
Відрізали - ? частин по 6 м
Залишилося -36 м
1) 120-36=84(м) - відрізали
2) 84 : 6= 14(частин)
Відповідь: відрізали 14 частин по 6 м килимової доріжки.
5)Виконай письмово( у стовпчик) №1050 та № 1051 ст.160, надсилай фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.


(6 квітня) Тема"Множення і ділення іменованих чисел, поданих в одиницях вимірюваннч довжини і маси."
1)Попрацюй усно .
2)Пригадай одиниці виміру довжини та ваги.

3)Попрацюємо разом та розв'яжемо №1053 ст.161
70000 г = 70 кг 85 хв = 1 год 15 хв
6 ц 27 кг = 627 кг 30560 м = 30 км 560 м
4)Переглянь відео до теми уроку.

Посилання на відео до уроку.


5)Пригадайте правило поділу іменованих чисел.
Якщо іменоване число поділити на неіменоване число, то одержимо іменоване число.
Якщо іменоване число поділити на іменоване число, то одержимо неіменоване число.
6)Виконай  дії письмово( у стовпчик) №1058 та задачу № 1059 ст.162, надсилай фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.
Нагадую!!!Всі обчислення прикладів записуємо спочатку  в рядок, а нижче  виконуємо обчислення у стовпчик .

(7 квітня) Тема"Додавання та віднімання складених іменованих чисел поданих в одиницях часу."
1)Попрацюй усно .
2)Пригадай одиниці виміру часу.
3)Попрацюємо разом та розглянемо №1061.
1 ст. = 100 р. 4 ст. = 400 р. 8 ст. = 800 р. 10 ст. = 10000 р.
4)Вивчіть правило ст.162 напам'ять.

100 р. -1 століття

200р. - 2 століття

300 р.- 3 століття

5)Переглянь  відео про одиниці виміру ваги, довжини та часу.

Посилання на відео.

6)Попрацюємо разом та розв'яжемо задачу №1066 Прочитайте умову задачі на ст163.

                                       Задача № 1066
1насос за 12 год - 48 т води
2насос за 6  год-  48 т води
Разом два насоси за 6 год - ? т води

1) 48 : 12 = 4 ( т ) - за 1 годину перший насос

2) 48 : 6 = 8 ( т ) - за 1 годину другий насос

3) 4 + 8 = 12 ( т ) - за 1 годину разом два насоси

4) 12 * 6 = 72 ( т )

Відповідь: два насоси разом можуть накачати 72 т води за 6 годин.

7)Виконай самостійно тестову роботу до 15 години. Тестова робота буде у доступі саме в цей день з 12 години.



(8 квітня) Тема"Співвідношення  між одиницями вимірювання часу. Дії з іменованими числами ."
1)Попрацюй усно  та дай відповіді на запитання.

2)Переглянь відео та пригадай одиниці вимірювання часу.

3)Розглянь   № 1070 у підручнику на  ст.164 та прийом обчислення  запису множення нижче

4)Переглянь відео до теми уроку.
Посилання на відео до теми уроку.

5)Попрацюємо разом № 1071 та №1075 ст.164.
Запиши у хвилинах: 9 год = 9 * 60 хв = 540 хв

10 год 45 хв = 10 * 60 хв +45 хв =600 хв + 45 хв = 645 хв

7 год 30 хв = 7 * 60 хв + 30 хв = 420 хв + 30 хв = 450 хв


Задача №1075

1 день - 1 год 20 хв , або 80 хв

1 тиждень, або7 днів - ?хв

4 тижні, або 28 днів - ?хв

1) 1 год 20 хв * 7 = ( 60 хв + 20 хв ) * 7 = 80 хв * 7 = 560 хв, або 9 год 20 хв - потрібно часу на приготування уроків протягом одного тижня

2) 80 хв* 28днів = 2240 хв = 37 * 60 хв + 20 хв =37 год 20 хв - потрібно часу на приготування уроків протягом чотирьох тижнів

Відповідь: щодня потрібно 80 хв для приготування уроків, щотижня -9год20хв, а протягом 4тижнів- 37год20хв.


6)Виконай письмово №1076 та №1077, надсилай фотографії виконаної роботи на мій номер Вайбер.








Тема"Письмове додавання та віднімання багатоцифрових чисел.Творча робота над задачею".(11 січня)
 1)Попрацюй усно.

8000 : 4000                500* 3                  25000 :  5
230 * 2                       810 : 90                204* 10 000
2)Розглянь малюнок  № 674 у підручнику на  ст.109
3) Пригадай правило підпису чисел у письмовому додаванні чи відніманні.
Одиниці підписуємо під одиницями, десятки під десятками, сотні під сотнями, одиниці тисяч під одиницями тисяч .  Записуємо розряд під розрядом!За зразком малюнка.


4)Переглянь відео до теми уроку.
4)Попрацюємо разом№675
x - 4245 = 1542                    y - 1734=2162
x= 4245 + 1542                    y= 2162 + 1734
x= 5787                                y=  3 896
5)Виконай письмово( у стовпчик) №679 та № 680 ст.110, надсилай фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.
 Нагадую!!!Всі обчислення записуємо і виконуємо у стовпчик.                    



Тема"Письмове додавання та віднімання багатоцифрових чисел.Рівняння з однією змінною, у якому права або ліва частина представлена числовим виразом".(12 січня)
 1)Попрацюй усно.
2)Пригадай правило підпису розрядів.

3)Переглянь відео до теми уроку.


4)Переглянь ще одне відео до теми уроку.
5)Попрацюємо разом №686
(12 452 + 5 813) - х = 11 539
18 265 - х = 11 539
х = 6726
6)Виконай письмово( у стовпчик) №689 та № 690 ст.111, надсилай фотографію виконаної роботи на мій Вайбер.
 Нагадую!!!Всі обчислення записуємо і виконуємо у стовпчик.  



Тема"Письмове додавання у випадку  трьох доданків.Складання допоміжної моделі задачі:короткого запису, схеми".(13 січня)
 1)Попрацюй усно та обчисли ланцюжки.
2)Попрацюй усно , за бажанням виконавши математичну розминку.
-Назви три послідовні натуральні числа, найменшим з яких є найбільше чотирицифрове число.
-До трицифрового числа ліворуч дописали цифру 5.На скільки збільшилося число?
-У числі 3325 праворуч дописали цифру 0.У скільки разів збільшилося число?
3)Розглянь малюнок  № 692 у підручнику на  ст.111 та зразок додавання трьох доданків.
41657+ 25374 5126 72157
4) Зверни увагу на підписування розрядів кожного числа, та пригадай правило попередніх уроків.
5)Переглянь відео до теми уроку та зверни увагу, що  таким чином додаються і всі інші багатоцифрові числа.
Посилання на відео-урок.
6)Попрацюємо разом  та розв'яжемо задачу №694 (1)ст.111

На елеваторі було 2703 ц пшениці та 1675 ц жита. Досипали  ще 1357 ц зерна. Скільки центнерів зерна стало на елеваторі ?
                                      

                              Задача №694             
Було - 2703ц пшениці  і 1675 ц жита
Досипали - 1357 ц
Стало -? ц
                                          1-й спосіб
1)   +2703
        1675
        4378 (ц) - було на елеваторі
2)  + 4378
         1357
         5735 (ц)
                                 2-й спосіб  

+2703
+1675
  1357
  5735 (ц)
Відповідь: на елеваторі стало 5.735 центнерів зерна.

7) Виконай письмово(у стовпчик) №698 та № 699, задачу що подібна до поясненої задачі вище.Надсилай фотографію виконаної роботи на мій номер Вайбер.





Тема."Перевірка правильності виконання дії додавання.Вирази зі змінною.Самостійна тестова робота" 
(14 січня)

1)Попрацюй усно та за бажанням пограй у гру.
2) Пригадай взаємозв'язок дії додавання та віднімання.
Дію додавання завжди можна перевірити дією віднімання та навпаки!   Наприклад:
 
 +45 403                - 48 670
     3 267                   45 403
   48 670                     3 267
3)Попрацюємо разом  та розв'яжемо задачу №706 ст.113

Після того як із туристичної бази від'їхали 1246 туристів. Там залишилося ще 349 дітей та 856 дорослих туристів.Скільки людей було на базі спочатку?
                                 Задача №706            
Було - ? людей
Від'їхали - 1246 людини
Залишилось - 349 дітей і 856дорослих
1)  +349
       856                                                                                                         1205(л.) - залишилось   
2)  +1205
       1246
       2451(л.)
Відповідь: спочатку на базі було 2451 людина.

4)Виконай самостійно тестову роботу до 16 години. Тестова робота буде у доступі саме в цей день з 12 години.    
     
Тема"Перевірка правильності виконання дії віднімання.Задачі на знаходження невідомих за двома різницями".(18 січня)
 1)Попрацюй усно та обчисли .

2) Пригадай взаємозв'язок дії додавання та віднімання.
Дію додавання завжди можна перевірити дією віднімання та навпаки!   
3) Розгляньте №710 на ст.113 у підручнику.
4) Попрацюємо усно разом та розглянемо № 711, та задачу    № 713.

Знайди значення виразу b + ( b - 505 ), якщо b = 7700.

Якщо b = 7700, то b + ( b - 505 ) = 7700 + ( 7700 - 505 ) = 7700 - 7195 = 505

Задача № 713

Одна туристична група була в дорозі 6 годин, а інша - 2 години. Перша група пройшла на 20 км більше, ніж друга. Скільки кілометрів пройшла кожна туристична група, якщо рухалися вони з однаковою швидкістю? Розв`яжемо задачу за планом.

1) На скільки більше часу була в дорозі перша група, ніж друга?

6 - 2 = 4 ( год )

2) З якою швидкістю рухалась І група?

20 : 4 = 5 ( км / год )

3) Скільки кілометрів пройшла І група?

5 * 6 = 30 ( км )

4) Скільки кілометрів пройшла ІІ група?

5 * 2 = 10 ( км )

Відповідь: І група пройшла 30 км, а ІІ група - 10 км.

6) Виконай письмово(у стовпчик) №715 та № 716, задачу що подібна до поясненої задачі вище.Надсилай фотографію виконаної роботи на мій номер Вайбер.


Тема"Дії з іменованими числами .Задачі на знаходження невідомих за двома різницями".(19 січня)
 1)Попрацюй усно та порівняй числа.
2)Пригадай одиниці виміру довжини та ваги.

3)Попрацюємо разом  та розглянемо зразки додавання іменованих чисел та правило.
 Розв'язувати приклади з іменованими числами ми можемо двома способами: залишаючи числа в тих одиницях виміру у яких вони записані, або перетворюючи їх у менші одиниці виміру. Так як на зразках малюнків.
4) Розгляньте пояснення №720 на ст.115 у підручнику.
5)Переглянь відео до теми уроку 
6) Виконай письмово(у стовпчик) №726 та задачу № 724.Надсилай фотографію виконаної роботи на мій номер Вайбер.



Тема"Дії з іменованими числами .Складені задачі на встановлення залежності між швидкістю ,часом і шляхом.Самостійна тестова робота".(20 січня)
 1)Попрацюй усно .
2)Пригадай правило додавання та віднімання іменованих чисел у стовпчик.

Розв'язувати приклади з іменованими числами ми можемо двома способами: залишаючи числа в тих одиницях виміру у яких вони записані, або перетворюючи їх у менші одиниці виміру. 
3)Переглянь відео до теми уроку 
Посилання на відео до уроку.

4) Попрацюємо усно разом та розглянемо  зразки розв'язування прикладів з іменованими числами на малюнку.
5)Перегляньте ще одне відео за посиланням.
Посилання на відео. 
6)Виконай самостійно тестову роботу до 15 години. Тестова робота буде у доступі саме в цей день з 12 години.


Тема"Письмове множення багатоцифрового числа на одноцифрове.Задачі на спільну роботу ".(21 січня)
 1)Попрацюй усно та обчисли кругові приклади.
900:3         1000+1400              300+700
3600:4           2400: 6               400+3200
2)Розглянь малюнок  № 738 у підручнику на  ст.117 та зразок письмового множення. 

3)Переглянь відео до теми уроку .


4) Виконай письмово(у стовпчик) №743 та задачу № 744.Надсилай фотографію виконаної роботи на мій номер Вайбер.







Комментариев нет:

Отправить комментарий